itunes ziet mijn Iphone niet meer na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren Itunes geupdatet naar versie 11.1.4.62, omdat het daar om vroeg. Nu sluit ik mijn Iphone 4S aan op mijn laptop (windows 8) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes ziet mijn Iphone niet meer na update
Ik heb gisteren Itunes geupdatet naar versie 11.1.4.62, omdat het daar om vroeg. Nu sluit ik mijn Iphone 4S aan op mijn laptop (windows 8) en hij verschijnt opeens niet meer in itunes. Daarvoor nooit problemen. Wel zichtbaar in verkenner. Ook de Ipad is niet meer zichtbaar. Waarschijnlijk herkent Itunes mijn USB poorten niet meer.
Wat is de beste oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens hier: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...niet-meer.html
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes ziet mijn iphone5 niet meer | Papa100 | iTunes | 7 | 09-04-13 22:16 |
itunes ziet mijn Ipad, Iphone en Ipod niet meer | Ocnehb | iPhone algemeen | 1 | 02-10-12 12:40 |
na update IOS5 ziet Itune mijn Iphone niet meer | Tegdub | iPhone algemeen | 2 | 13-11-11 19:55 |
Windows: Itunes ziet mijn Nieuwe Iphone niet na update Iphone | Nielsrenne | iTunes | 2 | 25-06-11 03:19 |
Windows: Mijn Computer ziet iTunes niet meer? | de_Surinamer | iTunes | 3 | 03-05-10 00:14 |
|
|