Itunes ziet mijn iphone5 niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Itunes ziet mijn apparaten niet meer op de imac2009 (ipad2, 2x ipod touch 4e, iphone5). Ik heb de nieuwste versie van itunes 11.0.2. In ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes ziet mijn iphone5 niet meer
Hallo,
Itunes ziet mijn apparaten niet meer op de imac2009 (ipad2, 2x ipod touch 4e, iphone5). Ik heb de nieuwste versie van itunes 11.0.2. In itunes heb ik op alle apparaten synchroniseer met Wi-Fi aangevinkt. De apparaten worden enkel zichtbaar als ze met een kabel zijn aangesloten. Met de vorige versie zag ik de apparaten altijd zonder dat er een kabel tussen zat. Kan iemand mij helpen hoe ik dit moet aanpakken cq oplossen. BVD gr Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toch niet een nieuw routertje geïnstalleerd dat niet helemaal met het Bonjour protocol overweg kan?
|
|
|||
|
|||
Ik heb al jaren een linksys router.
Ik ben wel over gestapt van provider (online naar ziggo). De draadloze functie van de ziggo router staat op off. Met itunes10 werkt het goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of draadloos in de Ziggo router aan of uit staat maakt niet veel uit. Dat Ziggo ding krijgt de mDNS pakketten binnen via de Linksys router. Ik heb exact hetzelfde probleem laten oplossen door aan Ziggo te vragen om alle router functies in de modem/router uit te schakelen zodat alleen de modem functie overblijft. |
|
|||
|
|||
Bedankt, ik zal eens contact opnemen met ziggo.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, klopt.
Ik dacht dat het aan itunes zelf lag. Er staat enkel 11 op mijn imac |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Mijn PC ziet mijn iPhone alleen op iTunes niet in een andere map.' | ADUMAN | iPhone algemeen | 4 | 07-01-13 17:31 |
itunes ziet mijn Ipad, Iphone en Ipod niet meer | Ocnehb | iPhone algemeen | 1 | 02-10-12 12:40 |
Mijn itunes ziet mijn iphone niet. | matthewnl079 | iTunes | 3 | 19-06-11 18:51 |
Windows: iTunes ziet mijn iPhone niet | controleur | iTunes | 2 | 04-05-11 17:41 |
Windows: Mijn Computer ziet iTunes niet meer? | de_Surinamer | iTunes | 3 | 03-05-10 00:14 |
|
|