Mijn itunes ziet mijn iphone niet. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laats een andere pc wan een familielid overgenomen (compaq) Wat nu het vervelende is, is dat hij mijn iphone als digitale camera ziet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn itunes ziet mijn iphone niet.
Ik heb laats een andere pc wan een familielid overgenomen (compaq)
Wat nu het vervelende is, is dat hij mijn iphone als digitale camera ziet. En itunes herkend mijn iphone dus ook niet. Ik heb echt van alles geprobeerd Ben op apple support geweest en heb op verschillende forums gekeken en bijna alles uitgeprobeerd. Hoop dat iemand hier met een orgineel idee komt hoe dit nou zou komen. alvast bedankt! gr matthew |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welk besturings systeem heb je xp win7 etc?
als je computer je iphone herkent als digitale camera kun je dan wel de foto's of afbeeldingen zien? DCIM folder. Probeer itunes eens opnieuw te installeren er zijn veel versies beschikbaar het belangrijkste is dat je de mobiledevice driver goed geinstalleerd hebt dit wordt automaticsch geinstalleerd met elke versie van itunes voer dit commando uit services.msc in uitvoeren mobiel apple apparaat staat op automatisch dit is de service die aan moet staan. er is ook een mogelijkheid dat je de iphone moet aansluiten op een andere usb poort Laatst gewijzigd door dmotto; 09-05-11 om 01:03. |
|
|||
|
|||
@Dmotto
Ik heb sinds maandag hetzelfde probleem, heb op verschillende apple support forums gekeken en heb itunes al opnieuw opgestart, krijg hem niet aan de gang. weet u misschien wat ik nog kan doen? |
|
|||
|
|||
Heb dit probleem ook, krijg hem ook niet aan de gang.
Heeft er dan niemand een oplossing????????? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes ziet mijn iPhone niet | controleur | iTunes | 2 | 04-05-11 17:41 |
pc ziet mijn iboot niet van mijn iphone 3GS | dennis33 | iPhone algemeen | 0 | 23-09-10 01:00 |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
Windows: Mijn Computer ziet iTunes niet meer? | de_Surinamer | iTunes | 3 | 03-05-10 00:14 |
Itunes Herkend mijn Iphone, maar mijn pc niet ? | dimitrios | iTunes | 1 | 30-07-09 19:18 |
|
|