Heeft Apple een gammele iTunes geleverd? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, De laatste week heb ik continue problemen met iTunes. Het maken van de reservekopie stokt, de devices worden niet meer gezien bij aansluiten, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft Apple een gammele iTunes geleverd?
Beste mensen,
De laatste week heb ik continue problemen met iTunes. Het maken van de reservekopie stokt, de devices worden niet meer gezien bij aansluiten, tijdens synchroniseren loopt de boel vast etcetera. Dit gebeurt met de iPhone 3, de iPhone4 en de iPad1. Verder is regelmatig alle muziek van de iPhone verdwenen, althans: de iPod app ziet de muziek niet meer, volgens iTunes staat de muziek er wel degelijk (wat ook klopt als je naar de hoeveelheid geheugen kijkt die in gebruik is). Daarnaast blijkt het ineens uit te maken welke USB poort ik gebruik, was voorheen nooit een probleem. Maar welke USB poort goed genoeg is voor iTunes is telkens weer een verrassing... Natuurlijk iTunes al opnieuw geinstalleerd, nadat alles verwijderd is volgens advies van Apple (PC met Windows7). Zijn er meer mensen die recent problemen ondervinden terwijl het voorheen prima werkte? Ruud Laatst gewijzigd door ruudjw; 20-06-11 om 23:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verwijder iTunes met Revo Uninstaller en installeer her opnieuw. |
Labels |
itunes, problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Resellers krijgen geen iPhones meer geleverd | dromedaris | Archief | 3 | 04-06-09 03:00 |
Filosoferend: Heeft de Iphone een aanzuigende werking op Apple producten | efvie | Chat en geruchten | 24 | 06-08-08 12:24 |
|
|