//

Heeft Apple een gammele iTunes geleverd?

Heeft Apple een gammele iTunes geleverd? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, De laatste week heb ik continue problemen met iTunes. Het maken van de reservekopie stokt, de devices worden niet meer gezien bij aansluiten, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-11, 22:01
ruudjw ruudjw is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard Heeft Apple een gammele iTunes geleverd?

Beste mensen,

De laatste week heb ik continue problemen met iTunes. Het maken van de reservekopie stokt, de devices worden niet meer gezien bij aansluiten, tijdens synchroniseren loopt de boel vast etcetera. Dit gebeurt met de iPhone 3, de iPhone4 en de iPad1.

Verder is regelmatig alle muziek van de iPhone verdwenen, althans: de iPod app ziet de muziek niet meer, volgens iTunes staat de muziek er wel degelijk (wat ook klopt als je naar de hoeveelheid geheugen kijkt die in gebruik is).

Daarnaast blijkt het ineens uit te maken welke USB poort ik gebruik, was voorheen nooit een probleem. Maar welke USB poort goed genoeg is voor iTunes is telkens weer een verrassing...

Natuurlijk iTunes al opnieuw geinstalleerd, nadat alles verwijderd is volgens advies van Apple (PC met Windows7).

Zijn er meer mensen die recent problemen ondervinden terwijl het voorheen prima werkte?

Ruud

Laatst gewijzigd door ruudjw; 20-06-11 om 22:30.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-11, 23:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruudjw Bekijk bericht
Beste mensen,


Daarnaast blijkt het ineens uit te maken welke USB poort ik gebruik, was voorheen nooit een probleem. Maar welke USB poort goed genoeg is voor iTunes is telkens weer een verrassing...
Windows heeft de heel nare gewoonte om voor elke USB poort waar een iDevice wordt aangesloten telkens opnieuw de drivers te installeren. En dat gaat wel eens mis.

Verwijder iTunes met Revo Uninstaller en installeer her opnieuw.
Reageren

Labels
itunes, problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple Resellers krijgen geen iPhones meer geleverd dromedaris Archief 3 04-06-09 02:00
Filosoferend: Heeft de Iphone een aanzuigende werking op Apple producten efvie Chat en geruchten 24 06-08-08 11:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.