itunes ziet mijn Ipad, Iphone en Ipod niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben een nieuw kommer, Hallo allemaal heb het forum eens bekeken ziet er echt goed uit en duidelijk !!! Heb het 1 en ander nagekeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes ziet mijn Ipad, Iphone en Ipod niet meer
Ben een nieuw kommer, Hallo allemaal heb het forum eens bekeken ziet er echt goed uit en duidelijk !!!
Heb het 1 en ander nagekeken wat er al op het forum staat, mijn probleem vond ik hier niet tussen. Heb namelijk ios6 vorige week op iPad geplaatst, iTunes heeft een update gedaan en windows is bijgewerkt met div. updates. Nu vindt iTunes geen enkel apparaat meer. Alles afgesloten, opnieuw opgestart enz enz. Iemand nog suggesties????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt dit ook niet meer alleen dan icm een Macbook Pro. Sinds de update naar IOS6 ziet iTunes mijn iPad 2 en iPhone 4 niet meer via Wi-Fi. Alle apparaten maken draadloos verbinding met mijn UPC horizon mediabox (modem/router) via het 2,4 ghz netwerk. Ook staan bij beide apparaten het vakje aangevinkt voor synchronisatie via Wi-Fi. Sporadisch komt een keer mijn iphone of ipad in beeld maar verdwijnt evensnel weer. Heb iTunes opnieuw geïnstalleerd e.d. maar zonder succes.
Wie weet de oplossing? De firewall is ook zo ingesteld dat iTunes gewoon verbindingen toestaat. Ligt het aan de Horizon mediabox of toch aan de update? Als het aan de horizon box ligt, hoe moeten de instellingen dan staan? Ik hoop op een oplossing. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes herkend mijn Ipad en Iphone niet, maar mijn Ipod wel. | GerritClaes | iTunes | 23 | 23-05-12 17:11 |
Mijn itunes ziet mijn iphone niet. | matthewnl079 | iTunes | 3 | 19-06-11 18:51 |
Windows: iTunes ziet mijn iPhone niet | controleur | iTunes | 2 | 04-05-11 17:41 |
Windows: Mijn Computer ziet iTunes niet meer? | de_Surinamer | iTunes | 3 | 03-05-10 00:14 |
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet | stifler | iTunes | 0 | 04-02-10 21:23 |
|
|