na update IOS5 ziet Itune mijn Iphone niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Itunes ziet mijn Iphone niet meer. Ik heb geprobeerd IOS5 te installeren. Ik kreeg toen de melding dat er een fout was opgetreden. Sinds die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na update IOS5 ziet Itune mijn Iphone niet meer
Itunes ziet mijn Iphone niet meer.
Ik heb geprobeerd IOS5 te installeren. Ik kreeg toen de melding dat er een fout was opgetreden. Sinds die tijd vraag mijn apple om deze aan te sluiten op Itunes, maar het werkt niet. Heeft iemand een idee? groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat heb ik gedaan bij ne maat zijn iphone, bij deze ging het langs geen kanten en had hetzelfde als u voor, ik nam z'n iphone mee naar mijn thuis, sloot deze op mijn nieuwe pc aan en dat werkte meteen. Vanaf het geinstalleerd is zal je je iphone moete instellen, dan mag je terug aansluiten op uwe pc. |
|
|||
|
|||
Harde reset misschien? Home- + Powerbutton aantal seconden inhouden tot je iets ziet gebeuren en dan weer eens aansluiten.
Weet je misschien nog welke error je kreeg (of de foutcode)?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding tijdens installatie iOS5, ik geraak niet meer in mijn iPhone!! | LeXuSbe | iPhone algemeen | 0 | 20-10-11 19:31 |
Windows: Itunes ziet mijn Nieuwe Iphone niet na update Iphone | Nielsrenne | iTunes | 2 | 25-06-11 03:19 |
pc ziet mijn iboot niet van mijn iphone 3GS | dennis33 | iPhone algemeen | 0 | 23-09-10 01:00 |
Windows: Mijn Computer ziet iTunes niet meer? | de_Surinamer | iTunes | 3 | 03-05-10 00:14 |
Windows: PC ziet hele Iphone 3G niet meer na update Firmware | Black-dog | iTunes | 23 | 08-02-10 07:42 |
|
|