iPhone 4 herstel error -1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een iphone 4 ontvangen met veel schade. Midframe was zelfs krom Voordat ik van alles ben gaan vervangen, ben ik begonnen om er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 herstel error -1
Heb een iphone 4 ontvangen met veel schade. Midframe was zelfs krom
Voordat ik van alles ben gaan vervangen, ben ik begonnen om er een ander scherm aan te hangen om te kijken of ie nog leeft. Tot mijn verbazing starte het toestel op. Alleen zou ik deze dan wel moeten herstellen. Vandaag heb ik het frame, voor- en achterkant vervangen. Nu wil ik dus het toestel herstellen. Dit lukt alleen niet. Krijg telkens error -1. Kan hier ook niet veel over vinden. Alle info is welkom! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die deze foutmelding kent?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb van alles geprobeerd. Begin te denken dat het een hardware probleem is.
Krijg nu error 1. |
|
|||
|
|||
Met behulp van redsn0w en door te verwijzen naar 5.0 heb ik het toestel kunnen opstarten.
Helaas lijkt het toestel meer problemen te hebben (hardwarematig). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 herstel error 1013 | FCU4ever | Jailbreak | 2 | 24-12-10 20:07 |
iPhone 4 crash na herstel | Maxi86 | iPhone algemeen | 7 | 19-09-10 10:33 |
iPhone: Echte oplossing voor Error tijdens herstel | belgiumiphone | Jailbreak | 13 | 26-10-09 23:14 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
iphone gesimlocked na herstel | Rs16 | Archief | 4 | 23-03-09 15:38 |
|
|