"Geen verbinding met YouTube mogelijk" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 2G (op FW3.0) geeft de laatste tijd bij het opstarten van de officiële YouTube-applicatie steeds de melding "Geen verbinding met YouTube mogelijk" (of iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Geen verbinding met YouTube mogelijk"
Mijn 2G (op FW3.0) geeft de laatste tijd bij het opstarten van de officiële YouTube-applicatie steeds de melding "Geen verbinding met YouTube mogelijk" (of iets van die strekking). Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
jailbroken met blackrain? dan youtube/pushfix downloaden uit cydia
|
|
|||
|
|||
@ eentje: Weet eerlijk gezegd niet meer waarmee die gejailbreaked is (heb 't niet zelf gedaan). Heb in Cydia gezocht naar de pushfix maar kan 'm niet vinden (zoektermen "pushfix" e/o "youtube"). Kun je iets specifieker zijn in wat ik moet downloaden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Will do, bedankt!
|
|
|||
|
|||
heb je hem al ge reset? (de iphone). ik kreeg deze melding ook 1x, maar daarna niet meer
|
|
|||
|
|||
voeg de volgende source toe in Cydia:apt.macosmovil.com
zoek dan Push fix en install. |
|
|||
|
|||
Ik kan wel verbinden met YouTube maar geen films afspelen.
Hierboven staan twee verschillende sources die je kunt toevoegen. Welke ? Http://cydia.iphoneil.net. Of Apt.macosmovil.com en is dat de oplossing?? |
|
|||
|
|||
je kunt het altijd proberen ja geganrandeerd is het nooit
|
|
|||
|
|||
Vaag antwoord. Welke van de twee linken?
|
|
|||
|
|||
ze werken allebei just pick one
|
|
|||
|
|||
Werken ze allebei op Fw 3.1.2 ??
Wat is dan het verschil van die twee? Ik wil Niet dat de zaak crasht. |
|
|||
|
|||
macosmovil werkt, gisterenavond getest. geen probleem
|
|
|||
|
|||
Het hoeft niet meer. Er is nu YouTube voor de mobile.
Mobiele website YouTube is nu sneller dan ooit - iPhone - iPhoneclub.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
In eens geen "internet/email" meer,data verbinding. | andre-nl | Overige providers Nederland | 3 | 30-09-09 17:06 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|