In eens geen "internet/email" meer,data verbinding. discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ls, als ik mail wil binnen halen of safari wil gebruiken krijg ik ineens sinds vanmiddag de volgende melding. mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk vanmiddag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
In eens geen "internet/email" meer,data verbinding.
Ls,
als ik mail wil binnen halen of safari wil gebruiken krijg ik ineens sinds vanmiddag de volgende melding. mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk vanmiddag heb ik nog mail binnen gehaald en e-mail verstuurd etc.. werkte als een speer, en een uurtje of 2 later was het gebeurd, iemand een idee hoe dit kan ?. Of KPN moet een storing hebben aan het netwerk maar is dat ergens op te vragen ?. Andre ps er is niets veranderd aan de Iphone ..) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem alleen dan met Vodafone.... sinds gisteravond
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook gemerkt sinds vanmorgen. Ik heb Vodafone. Iemand al een idee hoe het kan komen???? Of beter op te lossen is???
|
|
||||
|
||||
Rustig afwachten heren is het enige! Heb gebeld met Vodafone en ze zijn heel hard bezig de storing op te lossen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
"Geen verbinding met YouTube mogelijk" | Thunderburt | iPhone Apps | 13 | 24-08-10 19:08 |
Irritante melding "Geen netwerk meer" weg | geulwijk | Odido (T-Mobile) | 7 | 10-08-10 15:27 |
iPhoto "ziet" geen foto's meer in iPhone(3G) | Leerdam | Muziek, foto & video | 0 | 26-08-08 19:38 |
|
|