Wel 3g ontvangst geen internet. discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zoujuist een vodafone supersim abbo afgesloten. Dus ik thuis sim erin internet instellingen iphone herstarten. Ga ik naar internet ( er staad bovenin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel 3g ontvangst geen internet.
Ik heb zoujuist een vodafone supersim abbo afgesloten.
Dus ik thuis sim erin internet instellingen iphone herstarten. Ga ik naar internet ( er staad bovenin 5 streepjes en 3g verbinding ) laad die geen enkele webiste behalve www.google.nl maar ik kan niks intypen ook apps zoals hyves sluit die zomaar af heel gek ik heb al 3.0 opnieuw gejailbraiked met redsn0w maar maakt niets uit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je de APN ook handmatig ingevuld
live.vodafone.com vodafone vodafone
|
|||
|
|||
ja, daarom is het ook zo raar
|
|
|||
|
|||
ik gebruik ook ultrasn0w zou dat wat ermee temaken kunnen hebben?
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem.
3g staat aan en is zichtbaar maar ik heb geen verbinding. |
|
|||
|
|||
Even correctie: Mijn 3g werkt nu wel na het invoeren van
live.vodafone.com vodafone vodafone Als ik 3g nu aanzet in SBsettings dan kan ik op het internet. 3g staat in de linkerbovenhoek. Maar als ik 3g uit zet en het logootje verdwijnt ook dan heb ik nog steeds internet???? Wi-Fi en de rest staat uit. Hoe kan dit? Iemand?! |
|
|||
|
|||
ik ga nu me iphone restoren om te kijke of dat zin heeft
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb hem in dfu restored met 3.0 jailbraik gedaan en simlockvrij, vodafone ingesteld en nu werkt het weer, ik vind dit heeel raar. maargoed allang blij dat die t weer doet en nu heb ik weer super snelle iphone
|
|
|||
|
|||
ok onmogelijk is dit, heeft die me iphone gehersteld in itunes, werkt het weer niet:S welke instellinge kunne zegge pagina openen niet mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Heb je al eens contact gehad met vodafone?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
T is me gelukt, in instelingen netwerkinstellingen gereset gereboot en het werkt
|
|
||||
|
||||
voor zover ik weet maakt het niet uit qua kosten of je via GPRS of 3G zit alleen dat 3G sneller is (en daardoor misschien goedkoper). je kan zien dat je op GPRS zit doordat er naast vodafone een rondje komt te staan. wanneer er 3G staat heb je gewoon de 3g snelheid. er zal vast wel een app zijn die je download snelheid kan testen als je het zeker wilt weten.
ps het internet van vodafone ligt er nu uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel op Wi-Fi toch geen ontvangst! | Vinneken | Wi-Fi | 1 | 29-11-10 19:15 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Wel Iphone, geen ontvangst | haakanson | Odido (T-Mobile) | 60 | 04-07-10 23:31 |
geen internet en 3G ontvangst? | MissEvy | iPhone algemeen | 1 | 04-09-09 21:39 |
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! | tice | Wi-Fi | 0 | 30-06-09 12:11 |
|
|