Wel op Wifi toch geen ontvangst! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb net de iphone4 gekocht, nu wou ik die thuis aansluiten op mijn wifi waar mijn ps en playstation opstaan. Nu kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel op Wi-Fi toch geen ontvangst!
Hallo
ik heb net de iphone4 gekocht, nu wou ik die thuis aansluiten op mijn Wi-Fi waar mijn ps en playstation opstaan. Nu kan ik precies verbinding maken en krijg ik zo een radartje, maar dit blijft echter grijs in het hoofdmenu. normaal zou dit moet blauw worden. heeft iemand een idee wat het probleem is bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan toch surfen dan of toch niet? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
providers gevonden, toch base geen ontvangst(belgie) | seleiphone | Base | 5 | 12-11-12 10:21 |
Iphone - geen Wi-Fi ontvangst op ene, wel op andere | mriesenb | Wi-Fi | 7 | 26-12-11 18:04 |
Wel Iphone, geen ontvangst | haakanson | Odido (T-Mobile) | 60 | 04-07-10 23:31 |
Goede 3G ontvangst en toch geen e-mail kunnen verzenden | Nafets | iPhone algemeen | 8 | 16-04-10 09:47 |
Wel 3g ontvangst geen internet. | ivoback | Overige providers Nederland | 13 | 30-09-09 15:47 |
|
|