wel verbinding geen internet, andere iphone wel! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb de meeste threads gelezen maar kom niet uit mijn probleem. mijn iphone 3gs is verbonden met wifi op kantoor maar kan safari ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wel verbinding geen internet, andere iphone wel!
hallo, ik heb de meeste threads gelezen maar kom niet uit mijn probleem. mijn iphone 3gs is verbonden met Wi-Fi op kantoor maar kan safari niet op. mijn collega heeft een nieuwe 3g met 3.0 en kan dat wel (zij was wel eerder). overigens kom ik ook de instellingen van de router niet in, een e-tech wgrt04. zo kan ik dus ook de beveiligingsinstellingen niet aanpassen.
maar ja, moet dat wel? m'n collega heeft tenslotte het probeel niet?! let op! ik ben geen computer expert dus mocht iemand een tip hebben, gaarne in detail uitleggen... dank alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wel verbinding geen internet | Wytse | iPhone algemeen | 18 | 01-03-12 18:24 |
Wel verbinding maar geen internet | Amber89 | Wi-Fi | 8 | 13-08-11 07:02 |
geen 3G verbinding, wel internet via Wi-Fi, help! | adelheidt | Wi-Fi | 2 | 17-10-10 16:09 |
iPhone 4: wel een tethering verbinding, maar geen internet | pdewildt | iPhone algemeen | 0 | 16-08-10 13:39 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
|
|