//

geen 3G verbinding, wel internet via WIFI, help!

geen 3G verbinding, wel internet via WIFI, help! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone3 GS heeft het wel geteld 1 week goed gedaan. Sinds gister heb ik geen internet meer. Dat wil zeggen, via WIFI kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-10, 13:47
adelheidt adelheidt is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard geen 3G verbinding, wel internet via Wi-Fi, help!

Mijn iphone3 GS heeft het wel geteld 1 week goed gedaan. Sinds gister heb ik geen internet meer. Dat wil zeggen, via Wi-Fi kan ik gewoon internetten, maar ik heb geen 3G verbinding meer. Iemand een idee wat ik moet doen??
In mijn inbox van Gmail kreeg allemaal vage berichten die ik alleen op mijn ipohne zie, heb ik een virius???
Wie o wie kan me helpen???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-10, 13:53
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering

Zijn je APN-instellingen correct? Dus onder: Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Mobiel datanetwerk -> Mobiele data.
  #3  
Oud 17-10-10, 15:09
Rikkert2 Rikkert2 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 5
Standaard

Sinds kort heb ik hetzelfde probleem op mijn iPhone 4, na jailbreaken werkt alles netjes maar 3G wil niet aanslaan.. Alle opties voor 3G en mobiele data staan aan, en het 3G logo is zichtbaar in de statusbar, ik zit op het KPN netwerk met goed bereik. Als ik bijv. mail probeer op te halen blijft hij ong. een minuut bezig met 'verbinden'. En stopt dan gewoon, met vermelding van het laatste succesvolle synchonisatie tijdstip (een paar minuten geleden, toen ik nog op Wi-Fi zat). Safari geeft na lang wachten wel een bericht, die heb ik maar even in het screenshot hieronder geplaatst

Ik mist alleen de APN-instellingen, deze zijn simpelweg niet zichtbaar.. Klopt dat? (draai FW4.1 via Greenpois0n op BB 01.59.00)


Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wel verbinding geen internet Wytse iPhone algemeen 18 01-03-12 17:24
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 11:11
wel Wi-Fi netwerk maar geen internet verbinding? Marc Doorakkers Archief 1 06-05-08 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11.