Wifi werkt niet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd werkt mijn wifi op mijn iphone 3g niet meer. De telefoon vindt gewoon geen netwerken, die er wel degelijk zijn. Wat denken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi werkt niet
Sinds enige tijd werkt mijn Wi-Fi op mijn iphone 3g niet meer. De telefoon vindt gewoon geen netwerken, die er wel degelijk zijn.
Wat denken jullie, een hardware of software probleem? Iemand ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem
hai,
ik heb ook een iphone 3g 8gb ik heb precies het zelfde probleem. ik kan wel als ik dicht bij de router sta op mijn Wi-Fi. maar zodra ik er paar meter vandaan loop heeft die niks. de iphone van mijn broer vind alle internet profiders in de buurt dat kan de mijne ook niet. mensen met een oplossing save us! |
|
|||
|
|||
hai
hai,
ik heb ook een iphone 3g 8gb ik heb precies het zelfde probleem. ik kan wel als ik dicht bij de router sta op mijn Wi-Fi. maar zodra ik er paar meter vandaan loop heeft die niks. de iphone van mijn broer vind alle internet profiders in de buurt dat kan de mijne ook niet. als jij een oplossing hoort hoor ikd at ook graag! gr |
Labels |
Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.X Nog steeds niet geupdate -> Wi-Fi werkt niet/nauwlijks | fletchify | Wi-Fi | 3 | 12-02-10 20:15 |
Wi-Fi werkt niet | Gkidstyle | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 22:10 |
Wi-Fi werkt niet | Flederic | Archief | 8 | 21-07-08 15:50 |
Wi-Fi werkt niet ! | coxke | Wi-Fi | 8 | 30-04-08 12:05 |
Wi-Fi werkt niet?? | Rutger001 | Wi-Fi | 28 | 19-03-08 08:36 |
|
|