wifi werkt niet ! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) nadat ik de iphone unlockte met libirty + werkte mijn wifi niet meer .. ik weet er niet echt veel van dus weet iemand hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi werkt niet !
nadat ik de iphone unlockte met libirty + werkte mijn Wi-Fi niet meer ..
ik weet er niet echt veel van dus weet iemand hoe dit op te lossen valt ? of is er nix aan te doen .. en is mijn garantie nog geldig als hij unlocked is geweest? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Garantie heb je iig niet. Maar is je Wi-Fi grijs of kan hij gewoon niet connecten ?
Probeer anders eens in DFU mode te herstellen
|
|||
|
|||
hij is grijs.. heb heb gerestored..
maar heb het gewoon in dfu mode gezet en dan op herstellen gedrukt in itunes .. en nu zegt hij gewoon sim insteken.. maar met wat zou ik hem opnieuw en unlocken ? en hoe .. tnx |
|
||||
|
||||
Probeer eens in iLiberty + bij utilities reflash EDGE, Wi-Fi, Bluetooth
|
|
|||
|
|||
moet hij unlocked worden voor dat ik die go for it mag duwen ?
Laatst gewijzigd door coxke; 14-04-08 om 21:21. |
|
||||
|
||||
Als je die Wi-Fi connecties ziet (hoeveel?) klik die ene dan eens aan.
Heb het ook eens gehad, nadat ik 'm selecteerde door erop te drukken pakte die 'm wel. |
|
|||
|
|||
Heb ook zoiets gehad, zag wel accespoints maar geen Wi-Fi icoon naast m'n carrier logo, ook na een restore werkte het niet.. heb toen m'n router herstart en toen werkte het ineens wel.. voor niets gerestored dus.. Ook heb je in Ziphone 3.0 een optie 'repair Wi-Fi' maar dat haalde bij mij niets uit.
|
|
|||
|
|||
Kan niet zien of je probleem is opgelost, maar als de Wi-Fi helemaal niet op te roepen is, de optie grij is in instellingen, werkt de Wi-Fi fix van het dev team goed. Hier op het forum staan goede handleidingen beschreven.
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik wilde niet een nieuwe topic openen, maar heb ook een vraag over de Wi-Fi.\
Ik heb hier een iPhone die geen netwerk kan vinden, ik heb de iphonen 2x achter elkaar in DFU mode een herstel via itunes laten doen en met ilibirty+ (mac) unlockt, ik heb ook de optie reflash edge/Wi-Fi/bluetooth hierbij aangezet. Wi-Fi aan en uitzetten werkt ook niet. ik heb ook mijn modem gereset en ben bij mensen geweest met een draadloze router om te kijken of ie daar netwerken kon detecteren, ik zie ook helemaal geen Wi-Filogo, wit of grijs, er zit geen sim in de iphone. Is dit een bekend probleem? Kan iemand mij helpen? Laatst gewijzigd door Bas Post; 30-04-08 om 13:03. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi werkt niet | vries.maarten | Wi-Fi | 2 | 17-10-10 22:05 |
3.X Nog steeds niet geupdate -> Wi-Fi werkt niet/nauwlijks | fletchify | Wi-Fi | 3 | 12-02-10 20:15 |
Wi-Fi werkt niet | Gkidstyle | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 22:10 |
Wi-Fi werkt niet | Flederic | Archief | 8 | 21-07-08 15:50 |
Wi-Fi werkt niet?? | Rutger001 | Wi-Fi | 28 | 19-03-08 08:36 |
|
|