Itune problemen met Windos 7 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Itune problemen met Windos 7. Itune start wel op maar als je rechts in het scherm kijkt dan zie je wel. Iphone,Versie,Reservekopie en Optie maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itune problemen met Windos 7
Itune problemen met Windos 7. Itune start wel op maar als je rechts in het scherm kijkt dan zie je wel. Iphone,Versie,Reservekopie en Optie maar verder zie je niets. In de knoppen balk staat geen Tekst. Heb alle Intune``s verwijderd en er weer opnieuw opgezet maar het probleem blijft. Wat moet ik doen om dit op te lossen ?? Kan niet eens zien hoe ik een programma kan installeren..
Vast bedankt.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met revo uninstaller alles van Apple deinstalleren incl registry entries. Daarna opnieuw iTunes installeren.
|
|||
|
|||
Probleem blijft
Helaas wouter het probleem is niet opgelost..
|
|
|||
|
|||
Het Windows Segoe font is op de een of andere manier verdwenen. Kijk eens in onderstaande draad:
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...niet-zien.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes synchronissert niet met iphone met 4.3 versie. | amsterdam2226 | iTunes | 6 | 24-04-13 10:59 |
Windows: Aanmelden op Itune | Adonny | iTunes | 2 | 05-07-12 15:13 |
Taal itune | bananarip | iPad algemeen | 0 | 04-11-11 00:06 |
Mac OS X: hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook | heli53 | iTunes | 3 | 19-11-10 12:35 |
Windows: iphone error met itune | tjingy | iTunes | 5 | 10-11-08 10:08 |
|
|