hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil mijn iTune bestanden van mijn oude windows laptop naar mijn nieuwe macbook overzetten hoe gaat dat? Van mijn iPhone afhalen op mijn macbook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook
ik wil mijn iTune bestanden van mijn oude windows laptop naar mijn nieuwe macbook overzetten hoe gaat dat?
Van mijn iPhone afhalen op mijn macbook gaat alleen voor de aangekochte APP's maar muziek en foto's en filmpjes pakt hij niet over. ik heb wel deze macbook als derde account gemachtigd en dat werkt Na aankoppeling van mijn iphone op de mac herkent hij mijn iphone links, maar de schermafbeeldingen van mijn iphone APP's rechts, tonen op het macscherm lichtgrijs en zijn net te bewerken Mijn Vraag Is er een shortcut in iTunes die ik over het hoofd zie of moet ik al mijn bestanden van windows op een sticky overzetten en opnieuw installeren op mijn macbook ? heli53 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier heb je vast wat aan: Migrating your iTunes library from Windows to Mac while preserving all your settings | MacTimes Succes!
|
|||
|
|||
switch-to-Mac cable
Dat kun je doen met de switch-to-Mac cable van Belkin; daarmee kun je alle bestanden die jij wilt overzetten van Windows naar Mac. Als je wilt, heb ik nog wel zo'n snoertje voor je liggen. Stuur maar ff een mail dan.
|
|
|||
|
|||
Ja dank je eke
ik reageer nog later nog even op je aanbod heb nu geen tijd nogmaals dank heli53 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? | Talliebally | iTunes | 2 | 24-11-10 12:50 |
Windows: Hoe zet ik fotos op mijn Iphone4 met itunes 9.2? | Nnijd | iTunes | 6 | 23-08-10 13:15 |
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? | Nafets | Archief | 1 | 30-04-10 22:49 |
Na Restore van Mac, Kan ik mijn nieuwe gegevens niet meer terug syncen! | Bobbyoriginal | iTunes | 0 | 02-04-10 03:29 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
|
|