//

Prijzen iphone 3, 3gs en 4 dalen?

Prijzen iphone 3, 3gs en 4 dalen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan een iphone te kopen, 2e hands. Nou zit ik te twijfelen tussen een 3gs 16 gb of een 4 16 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-11-10, 16:54
michielrr michielrr is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard Prijzen iphone 3, 3gs en 4 dalen?

Hallo,

Ik ben van plan een iphone te kopen, 2e hands. Nou zit ik te twijfelen tussen een 3gs 16 gb of een 4 16 gb. Op marktplaats etc. is er weinig aanbod van iphone 4's die gebruikt zijn en de prijzen liggen dan ook redelijk hoog. Van de iphone 3gs is het aanbod wel groot en de gemiddelde prijs ligt tussen de 300-400 euro. Nou komen andere providers binnenkort ook met iphone 4's dus zal het aanbod van de iphone 3gs, die mensen verkopen omdat ze een iphone 4 gaan kopen toenemen, maar ook het aantal iphone 4's, van mensen die de iphone 4 gratis bij hun abbonement krijgen. Het aanbod wordt dus groter, maar zal de prijs ook afnemen?

Wat denken jullie?

groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-10, 17:01
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Vraag en aanbod enzo: de vraag is op dit moment nog altijd hoger dan het aanbod. Ik denk niet dat de prijzen (van losse toestellen) zullen dalen voorlopig. Kijk naar de prijzen van de 3Gs, die zijn bij mijn weten nauwelijks gezakt sinds de komst van de iPhone 4.
  #3  
Oud 14-11-10, 17:19
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Ik denk dat de prijzen ook niet zullen dalen, Zolan de vraag groter is dan het aanbod betaal je gewoon wat meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zal prijs iphone 3gs dalen? buffel_styllezz Koopinformatie Nederland 10 13-06-10 10:11
Onbevestigde prijzen België Iphone 3GS Tommi12 Archief 2 24-06-09 16:23
Prijzen iPhone 3GS Italië iScorpio Archief 29 17-06-09 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.