Apple wil iPhone-killswitch discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam dit bericht tegen via Twitter en vond eht wel intressant bericht. Apple wil iPhone-killswitch | Webwereld Citaat: Apple wil iPhone-killswitch Gepubliceerd: Maandag 23 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple wil iPhone-killswitch
Ik kwam dit bericht tegen via Twitter en vond eht wel intressant bericht.
Apple wil iPhone-killswitch | Webwereld Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een hoop gedoe om niks dit getwitter. Een kill-switch is inderdaad handig om de iPhone bij diefstal uit te schakelen.
Jailbreaken is recent door het Amerikaans Gerechtshof gewoon legaal verklaard, hierover kun je op de website van de iPC een artikel vinden. Apple mag geJBte iPhones om die reden niet killen, dat zou illegaal zijn. Jailbreaken heeft dus helemaal niets meer met illegale praktijken te maken sinds de uitspraak in de USA. |
|
|||
|
|||
Krijg hierbij toch een beetje het "Big Brother is watching you" gevoel
Zolang je maar met de iphone doet wat Appeltje wil, is er nix aan de hand, maar ga niet over schreef, dan killen we je foon. En ja, bij diefstal is het wel een uitkomst. |
|
|||
|
|||
Heeft totaal niets met jailbreaken te maken maar met diefstal van je telefoon. Apple heeft nu al een killswitch om je telefoon uit te schakelen (zit ook in Android) dus als ze jailbreak toestellen willen uitschakelen kunnen ze dat nu al. Maar Apple heeft in tegenstelling tot Google nog nooit gebruikt gemaakt van de killswitch dus maak je daar maar geen zorgen over.
|
|
|||
|
|||
Tegen diefstal heb ik geen moeite als men zo'n kill-switch invoert.
|
|
||||
|
||||
In dit artikel ging iPhoneclub ook al in op deze patentaanvraag.
|
|||
|
|||
je kunt via sb settings altijd de apple killswitch uit zeten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hij staat bij mij op on zie ik dus geen idee ik heb er zovel ik weet nooit wat aangedaan./ kan natuurlijk best perongeluk aan zijn gezet door mezelf
|
|
|||
|
|||
Tjah, laat ze maar doen, de cracks volgen toch altijd snel.
|
|
|||
|
|||
Klinkt op zich wel goed inderdaad met het oog op diefstal...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is jailbreaken in NL eigenlijk ook legaal? Toen ik laatst mijn gejailbreakte iPod Touch terug wou brengen naar het iCentre, zeiden ze van niet.
|
|