Sticker iphone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren en damens, kan 1 van jullie een snijlijnen bestand vinden voor stickers voor de iphone 4? Ben zelf namelijk al 2 dagen aan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sticker iphone
Heren en damens,
kan 1 van jullie een snijlijnen bestand vinden voor stickers voor de iphone 4? Ben zelf namelijk al 2 dagen aan het speuren op internet maar kan nergens iets vinden. Kan zelf stickers printen alleen heb ik dan een bestand nodig met orginele formaten van de zijkant en achterkant Hoor graag van jullie Gr, Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
he dank je maar deze had ik zelf ook al gevonden inderdaad.
Hier zitten ook niet de snijlijnen in. Zou graag een eps bestand willen zien kan het zelf ook nergens vinden. |
|
||||
|
||||
Deze dan, die kan je uitprinten om zelf in elkaar te vouwen...
Scroll wel ff door naar beneden naar Bouwplaat. Twijfel alleen of het formaat wel klopt.......... Zelfde principe.
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 03-11-10 om 18:30. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Allebei zeker een bedankje waard super.
Hahaha alleen nog steeds niet precies wat ik zoek Moet ik het nog steeds zelf maken maar dank je zo kom ik er wel |
|
|||
|
|||
Maar met die link heb je toch de exacte maten?
De achterkant lijkt me dan easy... |
|
|||
|
|||
ja klopt dat gaat nu wel lukken inderdaad. Alleen de zijkant nog niet.
Maar daar kom ik wel uit denk ik, dank je Maar als iemand wat kan vinden gelijk om te plotten heel graag |
|
||||
|
||||
Kun je niet als je die pdf op een sticker uitprint de boel uitknippen? Dan heb je hetzelfde resultaat lijkt me toch??
|
|||
|
|||
ja heb ik nu ook gedaan. Alleen niet goede formaat.
Die van jou chrisl die link doet het best. Ware formaat daar kan ik wel snijlijnen van maken |
|
|||
|
|||
Voor de zijkant moet je inderdaad even rekenen...
|
|
|||
|
|||
naja als het gelukt is post ik hem wel gelijk altijd makkelijk voor anderen
Als het goed lukt kan je ze eventueel wel bij me kopen voor een lichte vergoeding |
|
|||
|
|||
nou gaat lukken hoor, kan hem openen als snijlijnen bestand komt goed
binnenkort zal ik het even posten GR, |
|
|||
|
|||
Ook het geplakte resultaat?
|
|
|||
|
|||
Ja het resultaat zal ik er ook op zetten. Komt in orde .
Duurt nog wel een uur of 3 denk voordat ik kan plotten. Dor het vrijdag ff bij een maat van mij op de zaak. Betere plotter |
|
|||
|
|||
Nou zou jullie even op de hoogte houden.
Zie hieronder het resultaat. De zilveren kleur komt precies overeen met de zilveren rand. Ik heb het overigens alleen gedaan om me iphone te beschermen Als je intresse hebt pm je me maar gr, |
|
|||
|
|||
Ziet er heel strak uit.Wat een precisie!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sticker op antenne iphone 4 | apotheosis | iPhone algemeen | 6 | 21-07-10 20:07 |
iphone sticker waar te koop? | shoppy | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 17-07-10 15:10 |
Sticker voor achterkant iPhone? | Raxious | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 17-06-09 23:24 |
|
|