Multitask Gestures discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iOs 5 op mijn iPad1 Geinstalleerd, alleen heb ik dus geen Multitask gestures. Ik heb het hele instellingen menu gehad maar kan er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Multitask Gestures
Ik heb iOs 5 op mijn iPad1 Geinstalleerd, alleen heb ik dus geen Multitask gestures.
Ik heb het hele instellingen menu gehad maar kan er niets over vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens bij instellingen/algemeen/multitasking gebaren (dit moet er staan tussen functie zijschakelaar en datum en tijd)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat klopt in iOS 5 heeft Apple multitasking gestures voor de iPad 1 uitgezet las het net alleen via een jailbreak kan je het aanzetten maar weet niet of die er al is
|
|
|||
|
|||
toch een beetje een dommer dit!
maar volgens mij heeft het te maken met de stabiliteit van ios 5. ach een kwestie van tijd, voordat er een jailbreak mogelijk is. tot die tijd maar gewoon de hele tijd op de homebutton blijven drukken en appies uit zetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Multitask gestures iPad zonder jailbreak! | Aitvaras | Jailbreak | 45 | 23-10-11 16:44 |
Alle iDevices: Handleiding: multitask-gestures aanzetten op iPad | basboy12 | Jailbreak | 1 | 06-07-11 15:55 |
Multitask gestures | DJxReventon | iPhone algemeen | 14 | 28-04-11 23:38 |
Multitask gestures op iPad via Xcode (Mac). | MauroDG | iPad algemeen | 9 | 15-04-11 22:11 |
iPod touch: multitasking gestures probleem (N81AP.plist) | Guest-20191103144301 | Jailbreak | 0 | 19-02-11 15:37 |
|
|