Cache geheugen verwijderen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds ruim een week ben ik ook in het bezit van een ipad. Wat ik me afvraag is het volgende: Als ik bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cache geheugen verwijderen?
Hallo allemaal,
Sinds ruim een week ben ik ook in het bezit van een ipad. Wat ik me afvraag is het volgende: Als ik bij instellingen - gebruik kijk bij bijvoorbeeld Facebook zie ik staan dat die 135mb in beslag neemt. De applicatie zelf is 17,4mb, en documenten/gegevens 118mb. Hoe kan ik die 118mb verwijderen? Want dat is gewoon cache geheugen, ik heb een Android telefoon en daarbij heb je gewoon de optie om het cache geheugen te wissen. Kan dit op de ipad ook? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja hoor: app verwijderen en weer opnieuw installeren.
|
|
|||
|
|||
Raar dat dat alleen op zon manier kan...Toch bedankt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke,
Ik vind 110mb al aardig wat haha! Maargoed het maakt nu ook niet uit, heb nog genoeg geheugen.. Maar dan weet ik het in ieder geval, bedankt! |
|
|||
|
|||
De app Volkskrant was bij 5,4 GB groot, ik heb wat kranten weggegooid, maar dat hielp niet veel. Vervolgens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd + 4 kranten gedownload en nu is ie 544 MB groot. Tel uit je winst !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zo kan je je app wel verwijderen.. maar dit had niet de oplossing moeten zijn.
of je laat niet zien dat er zoveel data(cache) gebruikt wordt door een app, of je geeft mensen de keus om de data(cache) te verwijderen. geen tussenweg mogelijk zoals ik het zie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom die app zo groeit is mij een raadsel. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 april 2012 om 08:50 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Probeer dit eens
PhoneClean - Free Up Space on iPhone & iPad - First iPhone Cleaner App for Windows & Mac Heel handig en het werkt bij mij ;p |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Appltv2 cache full | Thakoer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 17 | 26-02-12 13:56 |
Geheugen leegt niet na verwijderen films | Essie72 | iPad algemeen | 0 | 07-09-11 22:47 |
Cache Failure Cydia | lbroek1 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-01-11 14:41 |
Cydia Cache Failure | Deikesu | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-03-09 22:24 |
|
|