Alarm aan agenda discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de ipad, maar ook mijn macbook air zitten afspraken. Ik schiet r doorheen. Hoe kan ik een alarm eraan verbinden. App. Ik zie echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alarm aan agenda
Op de ipad, maar ook mijn macbook air zitten afspraken.
Ik schiet r doorheen. Hoe kan ik een alarm eraan verbinden. App. Ik zie echt geen optie om een alarm in te stellen. Het is dus de standaard agenda die meegeleverd is bij ipad3 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In de Calendar op de iPad:
1) Op de gebeurtenis klikken; 2) Rechts boven op Edit klikken; 3) Op Alert klikken en alarm instellen; (Bij mij is iOS in het Engels). |
|
|||
|
|||
Ontzettend, maar dan ook ontzettend bedankt.
Bestaat er een mogelijkheid om t volume HARD te zetten, of er iets mee te doen. Alvast grote dank |
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet kan men het volume van de alarmen in de agenda niet instellen. Wel in Settings -> Sounds -> Ringer and Alerts. Maar dat heeft dan ook invloed op het volume van de beltoon.
Succes verder |
|
|||
|
|||
Geweldig, thnx.
Morgen om 9 uur afspraak in de apple store voor een 1 to 1. Nu kan ik toch echt niet te laat komen. Hij doet t. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alarm van agenda niet op iPhone blijft afgaan | ivanwoerkom | iTunes | 0 | 04-02-11 12:25 |
verschillende agenda's aan en uitzetten | Graf Zum Kotzen | iPhone algemeen | 1 | 09-07-10 00:26 |
Agenda alarm | scubaman | iPhone Apps | 0 | 18-05-10 18:12 |
Agenda items alarm in stille stand. | Ronald_ | iPhone algemeen | 6 | 09-11-09 11:39 |
|
|