//

iPad 'dode pixel'?

iPad 'dode pixel'? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja dan kun je blijven eisen. Hun woord tegen de jouwe, schiet je niet veel mee op. Maar goed, ik ben vandaag dus naar zoetermeer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-08-10, 15:26
Mballari Mballari is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Ja dan kun je blijven eisen. Hun woord tegen de jouwe, schiet je niet veel mee op. Maar goed, ik ben vandaag dus naar zoetermeer gegaan. Daar is hun hoofdkantoor en heb daar alles uitgelegd. Daar boden ze wel een goede service aan. Morgen komt mijn nieuwe iPad binnen ze hadden zelfs een tweede dode pixel gevonden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-08-10, 17:23
MikeMuppetshow MikeMuppetshow is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Update: Vandaag gemaild door iCentre. Ik mag mijn iPad terug naar de winkel brengen en krijg een nieuwe iPad. Super service al zeg ik het zelf. Ik ben vandaag langs de winkel geweest, maar ze hadden hem niet op voorraad dus ze zullen mij bellen als er nieuwe binnenkomen en moet ik voor donderdag de iPad retourneren (wat ik morgen ga doen).
  #23  
Oud 30-08-10, 18:47
Mballari Mballari is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Dan is het voor ons beide toch goed afgelopen. Hoop dat je het snel binnen krijgt MikeMuppetshow en er weer snel van kan genieten!
  #24  
Oud 30-08-10, 19:14
MikeMuppetshow MikeMuppetshow is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Ja, hoop het ook. Mij werd verteld dat rond vrijdag er weer iPads binnen kwamen en moet hem pas voor donderdag retourneren, dus een dagje zonder zal vast wel lukken. Ik kon hem eventueel ook eerder halen en mijn iPad afleveren bij de technische dienst, maar ik wacht met geduld af hoelang het zal duren voor ik een nieuwe binnenkrijg, weet ik meteen hoe dat geregeld is binnen iCentre.
  #25  
Oud 31-08-10, 18:02
Mballari Mballari is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Nou vandaag kreeg ik dus een belletje van Ifactor technische dienst dat ik mijn nieuwe Ipad kon ophalen in Zoetermeer. Dus helemaal van Leiden daar naar toe gereden wat zo een 26 kilometer heen is. Ik kom daar aan geef mijn innamebon af en hij geeft mijn nieuwe Ipad. Wilde bijna weg lopen maar ik dacht ik check het toch nog even of deze geen dode pixel heeft. En ja toch wel, 1 dode pixel en weer op het midden van t scherm maar iets lager. Ik klagen natuurlijk en erg teleurgesteld. De man daar vertelde ja we kunnen ze niet blijven opsturen voor zulke kleine dingen. Ik ging natuurlijk direct in tegenaanval, maar toen zag ik dat er nog iets mis was. Ook iets kleins maar tussen het scherm en de onderkant zit er een dun laagje rubber. Dat zat los en raakt alleen maar losser en losser natuurlijk. Toen kon de man niks anders zeggen dan ja voor dit kan die wel weer terug. Ik ben zo erg teleurgesteld in hun service. Ik verspil mijn tijd en benzine aan iets onbenulligs waar ik niks voor terug krijg. Ik vroeg aan de man (de man van gister was een stuk vriendelijker) kan het niet thuis bezorgd worden. Hij antwoord alsvolgt met nee, wat raar is, want zijn collega vertelde me gister dat het wel kon maar duurde het wat langer. Ik zei ik ga echt niet weer reizen stuur hem maar op naar Ifactors. Dit kan raar genoeg wel. Er kon geen sorry uit zijn mond komen. Hoe hij zich gedroeg tegenover mij vond ik niet normaal. Hij deed alsof ik een zeurpiet wat en bleef maar praten over je kan niet telkens een nieuwe vragen. Dus mijn tip aan jou Mike, controleer het goed in de winkel!! Mijn ipad komt als het goed is vrijdagmorgen aan bij de Ifactors in Leiden. Heb echt spijt dat ik het daar heb gekocht. Ik denk dat de apple store veel makkelijker is als het gaat om omruilen.

Laatst gewijzigd door Mballari; 31-08-10 om 18:37.
  #26  
Oud 31-08-10, 18:44
samoerai's schermafbeelding
samoerai samoerai is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 36
Standaard

Wat een verhaal, voor een toestel van minimaal €599 mag je verwachten dat er geen dode pixels en losse stukjes in zitten.
Wat nog erger is, je wordt voor een zeur uitgemaakt als de vervanger nog slechter is, gewoon voet bij stuk houden je staat gewoon in je recht, ik werk zelf in een electronica zaak en als er bij ons iets stuk is of de klant is niet tevreden over de werking ( zelfs bij Apple producten) dan ruilen wij dat gewoon om of geven zelfs geld terug als dit binnen een aantal weken is, als klant heb je daar gewoon recht op, al zijn er bedrijven die door bluf zoals bij jou er vanaf proberen te komen.

Heb trouwens zelf afgelopen week een iPhone omgeruild omdat deze binnen een dag leeg was, als je er wat mee deed was ie zelfs binnen een paar uur leeg (accu), winkel vond dit ook wel erg snel gaan en gaf mij meteen een andere iphone nieuw in doos ( was toevallig net binnen gekomen) mee met welgemeende excuses, en ik mocht nog een gratis case uitzoeken voor het ongemak, dat noem ik service.
  #27  
Oud 31-08-10, 22:53
MikeMuppetshow MikeMuppetshow is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Zo uit het verhaal van Mballari merk ik wel dat iFactors wel de garantie verleent en je een nieuwe laat halen, maar als de nieuwe niet goed is laten ze je maar zitten. Raar vind ik dat, want dan heb je een klacht en dat zou dan toch in orde moeten zijn en dus een iPad moeten zijn zonder enige fouten! Bij iCentre in Almere zeiden ze dat ik voor donderdag de iPad moest retourneren en dat ik dan rond vrijdag mijn nieuwe iPad kon afhalen ook mocht ik er een aantal controleren of er geen foute opzaten. Ik ga morgen dus even langs met m'n iPad, heb alles netjes terug in de doos gedaan en verwacht dus ook dat ik vrijdag netjes mijn nieuwe iPad binnen krijg.

Opzich is de service van iCentre supersnel, binnen niet eens een half uur een mailtje terug. Dit vind ik zelf erg snel voor zo'n bedrijf als iCentre en ook vooraal duidelijke mailtjes waarin alles erg duidelijk word besproken er word bijvoorbeeld niet om bepaalde dingen heen gedraaid, zoals ze bij media markt kunnen zeggen dat ze dit niet garanderen doen ze er bij iCentre niet moeilijk over en ben daarom blij dat ik hem ook daar heb gekocht. Ik moet nog even wachten op hoe de iPad is, maar ik heb vol vertrouwen dat ze mij een goede services brengen. Ik hou jullie op de hoogte over de stand van zaken.
  #28  
Oud 01-09-10, 15:59
MikeMuppetshow MikeMuppetshow is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Oke, weer even een update. Ik ben vandaag naar iCentre gegaan en de iPad afgeleverd en tot mijn grote verbazing was de nieuwe iPad al binnen. Superblij natuurlijk dat het allemaal zo snel is gegaan! Ben echt tevreden over de goede services van iCentre. Heb de nieuwe iPad meteen gecontroleerd en geen foutjes! Super!
  #29  
Oud 03-09-10, 19:21
Mballari Mballari is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Balen! Ik had vandaag ifactor te leiden gebeld om t vragen of mijn ipad binnen is gekomen. Vertelde mijn naam en de versie Ipad die ik had de 16gb 3g. De verkoper vertelt vrolijk ja hij is er. Ik vanuit Rotterdam waar ik op school zit snel naar Leiden, want ze zouden bijna gaan sluiten. Kom ik daar aan en geeft hij mij een nieuwe in doos. Ik gaf hem mijn innamebon en hij zegt he wat is dit. Had hem alles uitgelegd toen zei hij ik haal even iemand anders erbij. Na weer alles uitgelegd te hebben aan die ander zei ze sorry dit moet een misverstand zijn. Alsof ik dat niet kan zien. De leidinggevende op dat moment vertelt me dat er niks is binnen gekomen maar wat wel beloofd was. Ze probeerde de technische dienst te bellen maar het was net 5 over 5. Zij waren al gesloten.. Ik werd op een beetje gegeven moment gefrustreerd en probeerde het verhaal goed uit te leggen. Ook dat ik al een Ipad had gekregen maar daar weer een dode pixel in had. Maar zelfs daar wilde ze niet luisteren. Vertelde haar ik wil het zo goed mogelijk uitleggen omdat ik nu gewoon in de zeik word genomen. En zij wilde maar NIET naar mijn verhaal luisteren. Ze bleef maar herhalen tijdens mijn verhaal ja ik begrijp het, wat helemaal niet kan want was over die tweede ipad niet begonnen. Er kwam net een koerier binnen die al een tijd stond te wachten voor de deur, maar niet met mijn spullen zei ze. Zij luisterde voor geen METER naar wat ik te zeggen had. Ze wilde snel die koerier afhandelen en niet naar mijn verhaal verder luisteren. Ik was het spuugzat geworden en vertelde haar bel me maar als je meer weet. Gadverdamme ik walg letterlijk van die hele Ifactor nu. Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen dit lezen want ik gun hun geen enkele euro uit jullie zakken!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dode pixel iPad 3G 32 GB, garantie MediaMarkt S¡mon iPad algemeen 12 09-10-10 20:12
Ipad dode pixel topic bstruik iPad algemeen 17 21-08-10 15:38
Dode Pixel B-ruil iPad algemeen 4 04-08-10 18:34
Dode pixel RamonPouw iPhone algemeen 35 25-04-10 15:50
Dode pixel?? S¡mon iPhone algemeen 2 21-04-10 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:53.