iPhone 5 uitgelekt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is wéér een iPhone gevonden in een bar, een iPhone 5. Als het goed is is het bereik een stuk verbeterd. Ze konden het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5 uitgelekt!
Er is wéér een iPhone gevonden in een bar, een iPhone 5. Als het goed is is het bereik een stuk verbeterd. Ze konden het helaas niet testen omdat Apple de iPhone had afgesloten.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zeker kopen!
|
|
|||
|
|||
**grijnst**
|
|
|||
|
|||
cool... hebbe!!
|
|||
|
|||
haha droog
|
|
||||
|
||||
/me wants :}
|
|||
|
|||
Oud.......
|
|
|||
|
|||
Ik sla de iPhone 4 maar over Geniaal
|
|||
|
|||
iPhone 5, met een rugkrabber/neus-oor peuteraar uit een nieuw plastic die ook nog eens dienst doet als antenne.
Alleen dat is een 2.4 ghz spectrum antenne die bedoeld is om te zenden dus vraag me af of je er wat mee op zal vangen |
|
|||
|
|||
ja een erg goede hahaha
En I Xyzyx I niet zo zwaar op de hand zijn, is puur de grap die het hem doet |
|
|||
|
|||
Dit wordt vast een collectors item... naast die gouden met diamanten....enkel voor de heel rijke onder ons... Dan heb je zeker ontvangst in je Ferrari
|
|
|||
|
|||
ik denk niet dat er snel een nieuwe iphone uit komt hoor
|
|
|||
|
|||
die wil ik hebben!
|
|
|||
|
|||
Moet je eens mee over straat durven lopen
Je word wel gespiesd als je die in je broekzak hebt zitten en je gaat zitten :S |
|
||||
|
||||
Nieuw prototype uitgelekt:
|
||||
|
||||
Apple lost DEFINITIEF antenne probleem op
Apple heeft zojuist het antenne probleem opgelost
Dit is het resultaat: (Is bedoelt als grappig) |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Het is uiteindelijk de bedoeling dat je de satellietschotel die je (mss) al voor TV op je huis hebt met een kabel aan de iPhone aansluit
|
|||
|
|||
Hier in Belgie nog geen last van de death grip gehad
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|