iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) februarie zou best kunnen. de smartphone wereld haalt langzamerhand de iphone weer in. De HTC HD2, Nexus One an droid zijn allemaal concurrenten van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
februarie zou best kunnen. de smartphone wereld haalt langzamerhand de iphone weer in.
De HTC HD2, Nexus One an droid zijn allemaal concurrenten van de iphone. Ik blijf bij mn iphone 3gs omdat ik er veel games op kan doen enzo... Maar kiezen tussen deze phones is gewoon wat je zelf fijner vind. Maar als apple nog lang op zich wacht dan word het geen mening meer, maar een feit dat een ander apparaat beter is. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De vraag is nog steeds bij die andere nieuwe toestellekes; hoe zit het mee het scrollen,de touchscreen en dergelijke meer,daar waar de iphone nog steeds de allerbeste in is en alsook gebruiksgemak. Ik moet nog altijd de eerste htc tege komen die zo makkelijk te gebruiken is als de iphone,nog steeds niet tegen gekomen. |
|
||||
|
||||
De 3G is perfect niks mis mee. Waarom hebben jullie nou weer altijd wat nieuws te willen.. echt nederlanders he jeez. Wees blij met wat je hebt joh. Vind t echt triest om zo hebberig al weer uit te kijken naar iets terwijl je echt gewoon een kroonjuweeltje in handen hebt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Vooruit streven is menselijk, heeft niks met Nederlandsch te maken. Als dit je niet boeit kun je er beter niet op reageren lijkt mij. Ik ga mij ook niet inmengen met apostelen op een christen site, omdat ik een andere overtuiging heb.
Ik zie dat je net lid bent en gezien je overige reacties vraag ik me toch af hoe oud je bent. Laatst gewijzigd door Nemisis2003; 13-01-10 om 16:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Stel nou dat er in juni een nieuwe iphone wordt gereleased. Als ik mijn huidige 3gs op dat moment verkoop na 1 jaar gebruik en daarmee het resterende jaar van het abbo afkoop en weer een nieuw contract afsluit met een iphone "4". Zal mijn 3gs dan tegen die tijd nog opbrengen om je huidige abbo aftekopen ??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@wouterol , idd ligt eraan hoe hoog het bedrag is. Ik denk dat je 2e hands deze zomer ( als de iphone 4 uitkomt ) kun je denk niet meer vragen dan 300euro.
jammer ik mis heel de iphone 4G heb zelfs de 3G nog. Volgend jaar mei loopt me abbo pas af. Dan maar de 5g haha
|
||||
|
||||
jammer ik mis heel de iphone 4G heb zelfs de 3G nog. Volgend jaar mei loopt me abbo pas af. Dan maar de 5g haha [/quote]
hier nog 1 maaaar een jaar w8en en de rest zit zo tegenover ons shit nu moeten wij wachten
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
als jullie het zo bekijken dan zitten wij inderdaad dit jaar en begin volgend jaar tegen de 4G aan te kijken, met onze 3 generatie maar wat zal het over een jaar wel niet zijn kwa speeltje wat komt er nog bij en hoe gaat hij er dan uit zien? ik denk dat je positief moet gaan bekijken want volgend jaar zitten wij misschien (als die dan ook uitkomt) met een splinternieuw speeltje (of je keuze gaat toch naar een andere tel)
het is nog zooo ver weg om het eigenlijk allemaal te beslissen ik wacht gewoon af en ik kan altijd een 2de abbo erbij nemen als ik de 4G helemaal te gek vindt, dan betaal ik wel 2x abbo kosten maar dat is de iphone (vindt ik tot nu toe wel ) het wel waard. |
|
||||
|
||||
Ik heb zelf nu een Itouch en ik moet zeggen ik vind het echt een top apparaat! Ik ga denk ik wel later (in de toekomst) een Iphone haluh Dat wordt dan ckr de 4G of mischien zelfs al de 5G xD
|
|||
|
|||
zijn jullie echte dom ofzo.
natuurlijk komt er iphone 4g. er zal een itablet komen en een gewone iphone 4G verschil zal zijn grote xD |
|
||||
|
||||
Zo, lekkere binnenkomer
|
|
|||
|
|||
Wat er nog niet is moet altijd nog komen he, het staat nog niet vast dat er een 4G komt misschien noemen ze het wel anders.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Om te beginnen zal er idd een nieuwe iphone uitkomen,ze moeten wel anders geraken ze al snel in het vergeethoekje en kopen mensen één van die nieuwere van htc of andere merken. Of het de naam 4G zal krijgen is afwachten maar dat doet er mij eerlijk gezegd niet veel toe welke naam ze eraan geven, ik wil gewoon een nieuwe iphone die alweer wat meer te bieden heeft. |
|
|||
|
|||
De vraag is niet óf ze met een nieuw model komen, maar wanneer ze met dat nieuwe model komen.. Ik denk zelf dat ze net na de zomer met de 4G gaan komen.. Elk zichzelf respecterend merk komt toch regelmatig met nieuwe modellen. En aangezien Apple het van één model moet hebben..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ze langer gaan wachten vrees ik ervoor dit niet slim zal zijn aangezien anderen alweer met een nieuwer model zullen afkomen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e generatie | Arjen1 | iPhone algemeen | 1 | 08-11-10 18:47 |
Iphone 1e Generatie (1.1.4) | hawtin | Archief | 1 | 29-07-09 14:07 |
1e 2e generatie iphone | Dualcore | Archief | 2 | 18-08-08 12:36 |
|
|