//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) februarie zou best kunnen. de smartphone wereld haalt langzamerhand de iphone weer in. De HTC HD2, Nexus One an droid zijn allemaal concurrenten van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 13-01-10, 11:08
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

februarie zou best kunnen. de smartphone wereld haalt langzamerhand de iphone weer in.

De HTC HD2, Nexus One an droid zijn allemaal concurrenten van de iphone.

Ik blijf bij mn iphone 3gs omdat ik er veel games op kan doen enzo...
Maar kiezen tussen deze phones is gewoon wat je zelf fijner vind.

Maar als apple nog lang op zich wacht dan word het geen mening meer, maar een feit dat een ander apparaat beter is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 13-01-10, 14:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
februarie zou best kunnen. de smartphone wereld haalt langzamerhand de iphone weer in.

De HTC HD2, Nexus One an droid zijn allemaal concurrenten van de iphone.

Ik blijf bij mn iphone 3gs omdat ik er veel games op kan doen enzo...
Maar kiezen tussen deze phones is gewoon wat je zelf fijner vind.

Maar als apple nog lang op zich wacht dan word het geen mening meer, maar een feit dat een ander apparaat beter is.
Apple zal sowieso met een nieuwe iphone afkomen terug dit jaar,ben ik zeker van en ze moeten wel door nu net die moordende concurrentie.

De vraag is nog steeds bij die andere nieuwe toestellekes; hoe zit het mee het scrollen,de touchscreen en dergelijke meer,daar waar de iphone nog steeds de allerbeste in is en alsook gebruiksgemak.
Ik moet nog altijd de eerste htc tege komen die zo makkelijk te gebruiken is als de iphone,nog steeds niet tegen gekomen.
  #223  
Oud 13-01-10, 15:21
iphonelov3r's schermafbeelding
iphonelov3r iphonelov3r is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

De 3G is perfect niks mis mee. Waarom hebben jullie nou weer altijd wat nieuws te willen.. echt nederlanders he jeez. Wees blij met wat je hebt joh. Vind t echt triest om zo hebberig al weer uit te kijken naar iets terwijl je echt gewoon een kroonjuweeltje in handen hebt
  #224  
Oud 13-01-10, 15:28
LBBS's schermafbeelding
LBBS LBBS is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hoorn
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r Bekijk bericht
De 3G is perfect niks mis mee. Waarom hebben jullie nou weer altijd wat nieuws te willen.. echt nederlanders he jeez. Wees blij met wat je hebt joh. Vind t echt triest om zo hebberig al weer uit te kijken naar iets terwijl je echt gewoon een kroonjuweeltje in handen hebt
we hebben ook een machtig mooi ding in ons bezit. het is gewoon interesse, en mee gaan met je tijd zou toch wat zijn dat iedereen alleen maar op die ene iphone valt, en voor de rest er niks meer om geeft.
__________________
to change your reality, change your thoughts
  #225  
Oud 13-01-10, 15:29
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard

Vooruit streven is menselijk, heeft niks met Nederlandsch te maken. Als dit je niet boeit kun je er beter niet op reageren lijkt mij. Ik ga mij ook niet inmengen met apostelen op een christen site, omdat ik een andere overtuiging heb.
Ik zie dat je net lid bent en gezien je overige reacties vraag ik me toch af hoe oud je bent.

Laatst gewijzigd door Nemisis2003; 13-01-10 om 15:31.
  #226  
Oud 13-01-10, 16:11
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r Bekijk bericht
De 3G is perfect niks mis mee. Waarom hebben jullie nou weer altijd wat nieuws te willen.. echt nederlanders he jeez. Wees blij met wat je hebt joh. Vind t echt triest om zo hebberig al weer uit te kijken naar iets terwijl je echt gewoon een kroonjuweeltje in handen hebt
waar is jouw Nokia 3310 gebleven dan?
  #227  
Oud 13-01-10, 18:30
wouterol wouterol is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Stel nou dat er in juni een nieuwe iphone wordt gereleased. Als ik mijn huidige 3gs op dat moment verkoop na 1 jaar gebruik en daarmee het resterende jaar van het abbo afkoop en weer een nieuw contract afsluit met een iphone "4". Zal mijn 3gs dan tegen die tijd nog opbrengen om je huidige abbo aftekopen ??
  #228  
Oud 13-01-10, 18:54
pjotr1985 pjotr1985 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouterol Bekijk bericht
Stel nou dat er in juni een nieuwe iphone wordt gereleased. Als ik mijn huidige 3gs op dat moment verkoop na 1 jaar gebruik en daarmee het resterende jaar van het abbo afkoop en weer een nieuw contract afsluit met een iphone "4". Zal mijn 3gs dan tegen die tijd nog opbrengen om je huidige abbo aftekopen ??
Ligt eraan welk abbo je hebt denk ik, weet sowieso niet precies hoe dat afkopen werkt. Stel je moet op dat moment 12 maanden afkopen a 45e per maand en moet daarvoor 540e voor betalen dan haal je het er niet uit met de verkoop van de 3Gs. Maar nogmaals, ik weet niet echt hoe het werkt.
  #229  
Oud 13-01-10, 19:53
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

@wouterol , idd ligt eraan hoe hoog het bedrag is. Ik denk dat je 2e hands deze zomer ( als de iphone 4 uitkomt ) kun je denk niet meer vragen dan 300euro.

jammer ik mis heel de iphone 4G heb zelfs de 3G nog. Volgend jaar mei loopt me abbo pas af. Dan maar de 5g haha
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #230  
Oud 13-01-10, 21:22
gadgetman's schermafbeelding
gadgetman gadgetman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: haarlem
Berichten: 48
Standaard

jammer ik mis heel de iphone 4G heb zelfs de 3G nog. Volgend jaar mei loopt me abbo pas af. Dan maar de 5g haha [/quote]

hier nog 1 maaaar een jaar w8en en de rest zit zo tegenover ons shit nu moeten wij wachten
__________________
in bezit van imac, mac mini, iphone 2g,
3g, iphone 3gs,iPad 32gig3g
  #231  
Oud 13-01-10, 21:37
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gadgetman Bekijk bericht

hier nog 1 maaaar een jaar w8en en de rest zit zo tegenover ons shit nu moeten wij wachten
maar jij hebt nog iig de 3Gs
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #232  
Oud 13-01-10, 21:40
gadgetman's schermafbeelding
gadgetman gadgetman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: haarlem
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
maar jij hebt nog iig de 3Gs
das waar 1-0 maar komt goed wij zijn volgend jaar aan de beurt dan is ie weer nieuwer en weer mooier het blijft verbeteren
__________________
in bezit van imac, mac mini, iphone 2g,
3g, iphone 3gs,iPad 32gig3g
  #233  
Oud 19-01-10, 16:58
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

als jullie het zo bekijken dan zitten wij inderdaad dit jaar en begin volgend jaar tegen de 4G aan te kijken, met onze 3 generatie maar wat zal het over een jaar wel niet zijn kwa speeltje wat komt er nog bij en hoe gaat hij er dan uit zien? ik denk dat je positief moet gaan bekijken want volgend jaar zitten wij misschien (als die dan ook uitkomt) met een splinternieuw speeltje (of je keuze gaat toch naar een andere tel)

het is nog zooo ver weg om het eigenlijk allemaal te beslissen ik wacht gewoon af en ik kan altijd een 2de abbo erbij nemen als ik de 4G helemaal te gek vindt, dan betaal ik wel 2x abbo kosten maar dat is de iphone (vindt ik tot nu toe wel ) het wel waard.
  #234  
Oud 19-01-10, 18:30
Bardfielt's schermafbeelding
Bardfielt Bardfielt is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb zelf nu een Itouch en ik moet zeggen ik vind het echt een top apparaat! Ik ga denk ik wel later (in de toekomst) een Iphone haluh Dat wordt dan ckr de 4G of mischien zelfs al de 5G xD
__________________
''Handtekeningloos''
  #235  
Oud 20-01-10, 02:14
adana_kebab adana_kebab is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

zijn jullie echte dom ofzo.
natuurlijk komt er iphone 4g. er zal een itablet komen en een gewone iphone 4G verschil zal zijn grote xD
  #236  
Oud 20-01-10, 07:11
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Zo, lekkere binnenkomer
  #237  
Oud 20-01-10, 10:50
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Wat er nog niet is moet altijd nog komen he, het staat nog niet vast dat er een 4G komt misschien noemen ze het wel anders.
  #238  
Oud 20-01-10, 12:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adana_kebab Bekijk bericht
zijn jullie echte dom ofzo.
natuurlijk komt er iphone 4g. er zal een itablet komen en een gewone iphone 4G verschil zal zijn grote xD
Beleefdheid is precies ook al niet uw sterkste kant.
Om te beginnen zal er idd een nieuwe iphone uitkomen,ze moeten wel anders geraken ze al snel in het vergeethoekje en kopen mensen één van die nieuwere van htc of andere merken.
Of het de naam 4G zal krijgen is afwachten maar dat doet er mij eerlijk gezegd niet veel toe welke naam ze eraan geven, ik wil gewoon een nieuwe iphone die alweer wat meer te bieden heeft.
  #239  
Oud 21-01-10, 00:14
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

De vraag is niet óf ze met een nieuw model komen, maar wanneer ze met dat nieuwe model komen.. Ik denk zelf dat ze net na de zomer met de 4G gaan komen.. Elk zichzelf respecterend merk komt toch regelmatig met nieuwe modellen. En aangezien Apple het van één model moet hebben..
  #240  
Oud 21-01-10, 01:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk bericht
De vraag is niet óf ze met een nieuw model komen, maar wanneer ze met dat nieuwe model komen.. Ik denk zelf dat ze net na de zomer met de 4G gaan komen.. Elk zichzelf respecterend merk komt toch regelmatig met nieuwe modellen. En aangezien Apple het van één model moet hebben..
Het is al altijd in juni geweest,net gepast omdat zeer velen hun congegeld dan krijgen

Als ze langer gaan wachten vrees ik ervoor dit niet slim zal zijn aangezien anderen alweer met een nieuwer model zullen afkomen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 17:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 13:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.