iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou ik dan nog wachten op de 4g of nu de 3gs kopen en dan later weer verkopen als de 4g beter zou zijn. Omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou ik dan nog wachten op de 4g of nu de 3gs kopen en dan later weer verkopen als de 4g beter zou zijn. Omdat ik Nederland ga wonen is het dan niet beter om TMobile te nemen of toch direct eentje kopen met verzekering (mijn nokia 5530 is gepikt laatst).
Laatst gewijzigd door 4JC; 28-01-10 om 15:05. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Tegenwoordig pikt men alles heel erg terwijl Gsm"s bijlange niet meer zo duur zijn
|
|||
|
|||
Citaat:
En het aanpassen van de achtergrond net als de iPad kan. Ik hoop ook dat de nieuwe iPhone de mogelijkheid heeft om iBooks te kopen. Dat zou een stuk beter zijn. En natuurlijk een betere camera, geen 12MP want Apple weet heel goed dat dat helemaal niks uitmaakt. Dus 5 lijkt me redelijk. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja zover was ik ook wel Maar ik wilde even benadrukken dat 1 GHz super veel is voor een mobiele telefoon! Als je nagaat dat de nieuwste MacBook Pro 2.53 GHz heeft!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
een MacBook heeft ook dual core. iphone heeft volgens mij single core. dat scheelt ook wel.
|
|
|||
|
|||
Zeggen dat een processor van 1GHz snel is, is eigenlijk hetzelfde als zeggen dat een camera met 12 megapixels goede foto's maakt.
Er zijn zoveel meer belangrijke punten die een goede foto maken (lens, optische zoom), en dat geldt ook voor een processor. ni3lsj4ns3n (lekker makkelijke nick trouwens ) noemt al een hele belangrijke, namelijk hoeveel cores |
|
|||
|
|||
Citaat:
-aantal transistors -cache -aansturen van de processor (in pc het moederbord, zal in een iphone ook wel ong. zo heten). -en nog veel meer |
|
|||
|
|||
nevermind.......
Laatst gewijzigd door Nemisis2003; 02-02-10 om 18:00. |
|
|||
|
|||
mijn abbo loopt na de zomer af zou er dan een nieuwe iphone komen of niet??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, niet echt..veel geruchten..sommigen zullen waar zijn en sommigen moeten we afwachten. Apple maakt eigenlijk nooit wat bekend over dit soort dingen.
Er zal uiteraard een betere camera in komen (geruchten van 5 MP ofzo), hij zal weer wat meer geheugen hebben, wat sneller zijn..Het blijft gissen. Maar ga er maar wel vanuit dat er een nieuwe betere komt. (nog beter? ja, nog beter) |
|
|||
|
|||
wnaar is het WWDC eigenlijk
|
|
|||
|
|||
In San Francisco
|
|
|||
|
|||
Ik geloof hier niet in.
We zullen moeten afwachten tot 4 februari tot ze een nieuwe iPhone update uitbrengen, ik hoop dat dit 4.0 zal zijn. Ik denk ook niet dat dat de iPhone dev's klaar zijn met de 3G series. Het is nog buggy; het is meestal eerst debuggen en dan aan iets nieuws beginnen Arco |
|
||||
|
||||
Een flitser/ goede camera in een telefoon vind ik nog altijd stom. Voor onderweg foto's te nemen heb ik een nikon s220, en als de foto's in HD moeten zijn heb ik nog een EOS 400D achter de hand.
En, als een telefoon/smartphone te veel kan, krijg je weer gezeur dat de batterij te snel leeg gaat. Ik ben gister van Weesp naar Groningen en weer terug gereist en heb een hoop ge-iphoont, zonder dat mijn batterij aan de prik hoefde!
|
|||
|
|||
Citaat:
Sommige mensen zeulen niet een extra camera mee... Dan is het handig dat je goede snapshots kan maken met je telefoon. Niet iedereen is een profi fotograaf.... Ik maak met mijn Samsung Omnia i900 imo schitterende foto's, daar kan je de huidige generatie iPhones (helaas) nog niet aan tippen. Dus ik hoop dat de volgende iPhone een betere lens krijgt. Dan wordt mijn volgende telefoon zeker weten een iPhone! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e generatie | Arjen1 | iPhone algemeen | 1 | 08-11-10 18:47 |
Iphone 1e Generatie (1.1.4) | hawtin | Archief | 1 | 29-07-09 14:07 |
1e 2e generatie iphone | Dualcore | Archief | 2 | 18-08-08 12:36 |
|
|