iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat het nu al juni is, zodat ik weet of er een nieuwe iPhone uitkomt of niet.. ik heb nog steeds mijn 2g, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat het nu al juni is, zodat ik weet of er een nieuwe iPhone uitkomt of niet.. ik heb nog steeds mijn 2g, en daar ben ik nog steeds blij mee.. Maar diep van binnen hoop ik echt dat er een nieuwe iPhone uitkomt met een andere design
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Telenet gaat met 4G testen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
4G 4th Generation.
|
|
|||
|
|||
4G staat voor het internet.. Zoals we nu 3g hebben.. Komt er bij de 4g een 4g netwerk
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij de volgende iphone (de 4e generatie) zal er vast geen LTE (4G techniek) ondersteuning komen. Simpelweg omdat er nog genoeg bandbreedte is op 3G en omdat er veel te weinig providers zijn die het ondersteunen.
|
|
|||
|
|||
Ik hoop niet dat de nieuwe iphone een flop wordt, want het vernieuwende van de Ipad was niet al te best! laten we hopen dat er iets moois aan zit te komen!
|
|
|||
|
|||
De geruchten zijn dat deze juni/juli dit jaar uitkomt
|
|
|||
|
|||
Stel dat er in juni of juli een nieuwe iphone geintroduceerd word.
Wat kan dan een leverdatum zijn voor de winkels? Verkrijgbaar vanaf eind juli?? |
|
||||
|
||||
Bij de 3G duurde het iets meer als een maand voor hij in Nederland uit kwam. De aankondiging was op 8 Juni en op 11 Juli kwam hij uit.
De 3GS werd op 8 Juni aangekondigd en kwam in Nederland uit op 26 Juni. De geruchten zijn dat de aankondiging dit jaar eind Juni is. De WWDC is dan pas waarschijnlijk. |
|
|||
|
|||
hmm.. nou het duurt mij allemaal al veel te lang, ze houden het wel spannend! wat een marketing eigenlijk ook! super!, terwijl ze er zo weinig aan doen! subliem!
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 3G is nu bijna 2 jaar en op sterven na dood, heb 2 haarscheuren van 2cm bij de connectoringang en ben het knopje bovenop ook al kwijt. Zit dus met smart te wachten op de 4e generatie!
|
|
|||
|
|||
heb enkele vragen omtrend de iphone...
- als de 4g uitkomt, gaat dan de prijs van de 3g zakken of wordt deze dan niet meer aangeboden ? - kan ik gewoon my prepaid base sim-kaart erin steken zonder problemen ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
2e vraag: Ligt eraan welke provider je hebt en/of de iPhone simlockvrij is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
provider is Base Belgie en ik vermoed dat Phonehouse wel simlock vrije gsm's verkoopt... |
|
||||
|
||||
Toen de 3GS uitkwam bleef de 3G 8GB beschikbaar tegen een lagere prijs. En dat is nu nog steeds de situatie. Dit zegt natuurlijk niks over wat Apple besluit bij de volgende release.
|
|
|||
|
|||
Ik was een paar weken terug gebeld door t-mobile.
Ze wilde mij een 3gs aansmeren. Ik zei ik wacht liever op de nieuwe. De verkoper zei dat de nieuwe Iphone pas midden/eind 2011 uit zou komen!!! Is dit onzin ofwa? |
|
||||
|
||||
Speculatie. Niemand weet wanneer er iets nieuws gaat komen. kunnen niks anders doen als afwachten. We weten het pas zeker als Steve op het podium de nieuwe aankondigd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e generatie | Arjen1 | iPhone algemeen | 1 | 08-11-10 18:47 |
Iphone 1e Generatie (1.1.4) | hawtin | Archief | 1 | 29-07-09 14:07 |
1e 2e generatie iphone | Dualcore | Archief | 2 | 18-08-08 12:36 |
|
|