//

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone

iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk heeft de nieuwe iphone ook betere boxEN! (ja meervoud!) dus stereo ipv mono.. Een frontcam, mooie flash dan is hij pas compleeeet!!!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 20-03-10, 17:57
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Hopelijk heeft de nieuwe iphone ook betere boxEN! (ja meervoud!) dus stereo ipv mono..
Een frontcam, mooie flash dan is hij pas compleeeet!!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 20-03-10, 19:11
Jappe Jappe is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjalih Bekijk bericht
Hopelijk heeft de nieuwe iphone ook betere boxEN! (ja meervoud!) dus stereo ipv mono..
Een frontcam, mooie flash dan is hij pas compleeeet!!!
Idd, van mij mag de nieuwe iPhone ook een betere speaker krijgen. Vind het nog erg zacht.
  #403  
Oud 21-03-10, 10:21
dpz dpz is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

de phoneshop verkoopt hem al:
Apple iPhone 4G 32GB Black met abonnement - PhoneShop.nl
nouja je kan 'm reserveren...
  #404  
Oud 21-03-10, 11:15
ideaprison ideaprison is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Hawai'i
Berichten: 18
Standaard

Haha, Apple heeft nog niks gezegt over 4G en hun hebben hem al als pre-order..
  #405  
Oud 21-03-10, 11:30
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideaprison Bekijk bericht
Haha, Apple heeft nog niks gezegt over 4G en ZIJ hebben hem al als pre-order..
Fixed! Raar dat ze hem al hebben
  #406  
Oud 21-03-10, 23:23
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
Fixed! Raar dat ze hem al hebben.
Fixed. Denk niet dat ze hem al hebben.
  #407  
Oud 22-03-10, 11:38
T.Verhoeven T.Verhoeven is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 44
Standaard

En dat ze zelfs al prijzen erbij hebben staan verbaasd me nog meer! (belachelijk hoog overigens)
  #408  
Oud 22-03-10, 12:43
Mais Mais is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb van het weekend contact gehad met Vodafone, er is mij verteld dat zij in gesprek zijn met Apple en dat ze de Iphone 4G(of iig de nieuwe Iphone) waarschijnlijk wel krijgen, maar dat in juni hier meer over wordt verteld.
  #409  
Oud 23-03-10, 16:20
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mais Bekijk bericht
Ik heb van het weekend contact gehad met Vodafone, er is mij verteld dat zij in gesprek zijn met Apple en dat ze de Iphone 4G(of iig de nieuwe Iphone) waarschijnlijk wel krijgen, maar dat in juni hier meer over wordt verteld.
Kan je hier iets meer over vertellen, ik kan natuurlijk ook naar de klantenservice bellen en een antwoord van een of andere pino ontfrutselen waarin hij zegt dat de nieuwe iPhone volgende week al komt!
  #410  
Oud 23-03-10, 16:29
Mais Mais is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb momenteel 2 abo's lopen bij Vodafone en ze hadden me al 2 weken gebeld om te verlengen. Maar toen ben ik niet op het aanbod ingegaan omdat ze toen nog geen info hadden over de Nexus one of de iphone. Maar van het weekend belde ik en nadat mijn gegevens waren gecontroleerd, werd mij verteld dat in juni het zeker bekend zal worden of zij de iphone gaan krijgen. Ik heb express 3 of 4 keer de zelfde vraag op verschillende manieren gesteld. Er werd dus verteld dat in juni meer bekend zou worden, dat ze in gesprek zijn met Apple om te kijken of Vodafone de iphone zou kunnen verkopen in de winkels.

Gisteren ben ik langs een Hi winkel geweest om te kijken of zij iets wisten, daar werd mij verteld na 20 min te praten, dat er eind april begin mei, zeker weten bericht komt of Hi de iphone gaat uitbrengen en er werd mij verteld dat zij niet de oude(3g en 3Gs) gaan leveren maar alleen de NIEUWE (4g waarschijnlijk). Maarja dat is dus tot eind april afwachten.

Wat ik wel grappig vond, ik was ook naar Belcompany geweest en de verkoper daar, wees mij de deur op een gegeven moment toen ik vroeg wanneer en of ze de iphone zouden krijgen. Haha
  #411  
Oud 23-03-10, 16:40
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mais Bekijk bericht
Ik heb momenteel 2 abo's lopen bij Vodafone en ze hadden me al 2 weken gebeld om te verlengen. Maar toen ben ik niet op het aanbod ingegaan omdat ze toen nog geen info hadden over de Nexus one of de iphone. Maar van het weekend belde ik en nadat mijn gegevens waren gecontroleerd, werd mij verteld dat in juni het zeker bekend zal worden of zij de iphone gaan krijgen. Ik heb express 3 of 4 keer de zelfde vraag op verschillende manieren gesteld. Er werd dus verteld dat in juni meer bekend zou worden, dat ze in gesprek zijn met Apple om te kijken of Vodafone de iphone zou kunnen verkopen in de winkels.

Gisteren ben ik langs een Hi winkel geweest om te kijken of zij iets wisten, daar werd mij verteld na 20 min te praten, dat er eind april begin mei, zeker weten bericht komt of Hi de iphone gaat uitbrengen en er werd mij verteld dat zij niet de oude(3g en 3Gs) gaan leveren maar alleen de NIEUWE (4g waarschijnlijk). Maarja dat is dus tot eind april afwachten.

Wat ik wel grappig vond, ik was ook naar Belcompany geweest en de verkoper daar, wees mij de deur op een gegeven moment toen ik vroeg wanneer en of ze de iphone zouden krijgen. Haha
Op zich wel leuke dingen, toch blijven mijn vraagtekens staan omdat er nog geen concrete data of andere feiten worden gegeven.
Toch hoop ik heel erg dat je het bij het juiste eind hebt!
Voor jou zelf natuurlijk en voor de rest van iPhone-liefhebbend Nederland
  #412  
Oud 23-03-10, 16:45
Mais Mais is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 10
Standaard

Ja inderdaad wat je zegt, ik hoop het ook.
Ik heb je natuurlijk alleen verteld wat ik heb gehoord, dus ja ik kan niet zeggen of het betrouwbaar is wat mij is verteld. Ik geloof het wel, maar ja ieder zijn eigen beoordelingsvermogen.
  #413  
Oud 23-03-10, 17:19
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mais Bekijk bericht
Ja inderdaad wat je zegt, ik hoop het ook.
Ik heb je natuurlijk alleen verteld wat ik heb gehoord, dus ja ik kan niet zeggen of het betrouwbaar is wat mij is verteld. Ik geloof het wel, maar ja ieder zijn eigen beoordelingsvermogen.
Ja precies ik snap je en waardeer je post waardoor je ons allemaal op de hoogte houd van de laatste ontwikkelingen, we moeten helaas alles maar in spanning afwachten!!!
  #414  
Oud 23-03-10, 17:35
Mais Mais is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 10
Standaard

Ja we moeten afwachten, dat is het enige wat we kunnen doen. Ik twijfel zelf nog tussen de nexus one en de iphone, de iphone heb ik al wel in handen gehad en het is echt een gaaf ding, maar de nexus one blijkt ook wel goed te zijn. Ik gebruik mijn telefoon veel om films te kijken, smsen, bellen en ebooks te lezen(boeken). Voor mij hoeft een telefoon niet een 12 megapixel camera ofzo te hebben, dus de 3gs zou ook een goede optie zijn als de nieuwe iphone te duur is.
  #415  
Oud 23-03-10, 18:52
itviewnl itviewnl is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik ga voor de 4G.
  #416  
Oud 24-03-10, 10:21
hondlustgeenbrood hondlustgeenbrood is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Stuur een bericht via MSN naar hondlustgeenbrood
Standaard

Zoals ik zei als Apple een aparte partitie maakt voor een ander mobiele besturingssysteem als Symbian of Android voor de opvolger van de iPhone 3GS, dan koop ik die zeker.
__________________
I got eyes on my wallet Apple, I ain't no a mere blind consumer who buys every stuff you dump on da market
  #417  
Oud 24-03-10, 11:09
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ja dat zou wel geinig zijn. Alleen zie ik dat niet gebeuren. iPhone is nou eenmaal geen hackers phone... En Apple zal de laatste zijn die dit mogelijk gaat maken...
  #418  
Oud 24-03-10, 13:29
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Ik wacht wel tot mei, juni, juli of augustus mijn 3G is nu wel aan vervanging toe dus de 4e gen. koop ik wel en hopelijk simlockvrij in Nederland (officieel) of anders via KPN.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #419  
Oud 24-03-10, 14:20
NaviPhone NaviPhone is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macmichel Bekijk bericht
Ik wacht wel tot mei, juni, juli of augustus mijn 3G is nu wel aan vervanging toe dus de 4e gen. koop ik wel en hopelijk simlockvrij in Nederland (officieel) of anders via KPN.
Ik hoop dat ie nog eerder op de markt komt.
'iPhone 4G in april op de markt'
SpitsNieuws : 'iPhone 4G in april op de markt'
  #420  
Oud 24-03-10, 14:24
Mais Mais is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 10
Standaard

Het blijkt dat ik (waarschijnlijk) toch goed ben ingelicht door Vodafone en door Hi.

Zal blij zijn als ik mijn abo kan verlengen in juli met de 4g.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e generatie Arjen1 iPhone algemeen 1 08-11-10 18:47
Iphone 1e Generatie (1.1.4) hawtin Archief 1 29-07-09 14:07
1e 2e generatie iphone Dualcore Archief 2 18-08-08 12:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.