Development op Windows discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er bepaalde progs om via Windows een applicatie in elkaar te zetten? Mvg, A.K....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Development op Windows
Zijn er bepaalde progs om via Windows een applicatie in elkaar te zetten?
Mvg, A.K. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mac OS X Lion draaien in VMWare... (vereist wel een goede processor etc...)
Verder zijn er geen programma's voor Windows beschikbaar om applicaties voor iOS devices te maken (helaas). |
|
|||
|
|||
En sentenza dan? Dat was 'gisteren' de tip van de dag.
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik heb kunnen zien, werkt Sentenza alleen op basis van html(5) en css. Het is dus geen native app, maar meer een webapplicatie verpakt in een applicatie. Ik hoop dat u mij een beetje begrijpt?!
|
|
|||
|
|||
Kun je iets duidelijker zijn, ik wil me er graag in verdiepen. Html begrijp ik.
|
|
|||
|
|||
Adobe Flash Builder kun je iphone/ipad apps mee maken in windows. Als je een developer account heb kun je die gevens in flash builder gebruiken om je app op je ios device te testen. En daarna gereed te maken voor de app store.
|
|
|||
|
|||
Of hackintosh.nl
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Development Enrollment | Oizopower | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 16-02-11 13:10 |
Could not support development | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 08-06-09 08:11 |
Mogelijkheden enterprise development | Rockafello | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 22-11-08 21:11 |
Marktleider IPhone development in NL? | fizgig | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 14-11-08 17:03 |
|
|