5.0.1 beta 2 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een 4s . mijn udid is geregistreed op een betaalde developer account. ik wil graag updaten maar als ik het online met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5.0.1 beta 2
ik heb een 4s .
mijn udid is geregistreed op een betaalde developer account. ik wil graag updaten maar als ik het online met de telefoon doe zegt hij 5.0 is de laatste. bij nieuws berichten zag ik dat je over the air kan updaten naar beta 2,ik heb beta 1 nog neit gaat het dan niet en meot ik dat persee met een apple computer doen. ik heb dus geen apple helaas(word toch eens tijd) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
eerst 5.0.1 installeren (firmware downloaden en via shift + herstel installeren), daarna via OTA 5.0.2
Het zijn nog steeds beta's. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Windows of Mac maakt niet uit. Je moet gewoon de ipsw van ios5.0.1 downloaden en dan via shift + herstellen (via iTunes) op je iPhone zetten.
@harley4 Uiteraard bedoelde ik 5.0.1 beta 2 |
|
|||
|
|||
sorry dat mocht schijnbaar niet dus opnieuw.
ik had de beta ergens gedownload omdat ik niet de account gegevens heb die heeft het bedrijf. maar als ik de gedownloadde dmg hernoem in winrar naar ipsw dan geeft hij aan bij shift herstel firmwarebestand niet compatibel iemand ideeen. en nee neit linken naar sites dat mag niet. en die weet ik al. [edit] het is gelukt. had de verkeerde te pakken.] Laatst gewijzigd door martijndk1983; 04-11-11 om 23:31. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi sync iOS5 beta 2 en iTunes 10.5 beta 2 | ThomasJwz | iPad algemeen | 2 | 03-07-11 17:50 |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
|
|