Geen Wi-Fi sync iOS5 beta 2 en iTunes 10.5 beta 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb al gezocht of ik het antwoord kon vinden maar ik kon niks vinden dat voor mij van toepassing was, het volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi sync iOS5 beta 2 en iTunes 10.5 beta 2
Beste mensen,
ik heb al gezocht of ik het antwoord kon vinden maar ik kon niks vinden dat voor mij van toepassing was, het volgende is het geval: Ik ik heb een iPad 2 met iOS5 beta 2 (9A5248d) Mac osx 10.6 met iTunes 10.5 beta 2 (10.5b43) Nu zie ik overal op internet dat deze combinatie de mogelijkheid zou moeten geven tot Wi-Fi sync maar bij mij verschijnt de optie hiervoor niet in iTunes, bij options in itunes komt het niet te staan dus, terwijl dat volgens alle sites en filmpjes wel zou moeten, weet iemand de oplossing hiervoor? Ik hoor het graag, groet thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je in iTunes met je Iphone aangesloten.
Wi-Fi-sync aan gezet
|
|||
|
|||
Het gaat bij mij om een iPad 2,
Maar,ja ik heb de iPad aangesloten maar dan verschijnt de optie Wi-Fi-sync niet in iTunes?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
Ios programma nodig voor ios5 beta? | borgqueenx | iPad algemeen | 3 | 26-06-11 14:20 |
Windows: Itunes 10.5 Beta | haagsegoof | iTunes | 0 | 12-06-11 13:06 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
|
|