iOS 5.1 taalprobleem discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist iOS 5.1 beta 1 op mijn iPhone 4 geïnstalleerd. (ja ik ben developer). Maar op het moment dat ik kies voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 5.1 taalprobleem
Hallo,
Ik heb zojuist iOS 5.1 beta 1 op mijn iPhone 4 geïnstalleerd. (ja ik ben developer). Maar op het moment dat ik kies voor de taal Nederlands zijn er wat problemen. Ik zie onder andere in plaats van "Ontgrendel", "AWAY_LOCK_..." staan. Is dit een taalprobleem, zoja; wie heeft het ook en hoe dit door te geven/op te lossen. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt! --- Heeft iemand anders ook dit probleem? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@timosha: Je hoeft de gebruiker daar niet op te wijzen omdat hij verder geen enkele nieuwe toevoeging in deze IOS weg geeft. Het enige wat hij noemt is een 'schoonheidsfout' in deze (beta) IOS. Ik wil je ook vragen daarover geen discussie over te laten ontstaan.
|
|||
|
|||
Die heb ik zeker gelezen. Ik mag geen nieuwe toevoegingen bekend maken. Fouten staan nergens vermeld dat ik die niet mag melden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
Texas Hold'em taalprobleem | RamonPouw | iPhone Apps | 12 | 17-07-08 16:33 |
|
|