paar vragen over IOS discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een paar vragen over IOS Waarom hebben jullie ervoor gekozen om geen leopard op de IOS apparaten te zetten? Waar staat de I ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
paar vragen over IOS
ik heb een paar vragen over IOS
Waarom hebben jullie ervoor gekozen om geen leopard op de IOS apparaten te zetten? Waar staat de I voor in IOS? Hoe gaan jullie jailbreaken aanpakken? Vinden jullie dat IOS 3.1.3 een goeie start was van jullie carriére van de IOS serie? Is de IOS serie uitgebreider op de Ipad? Is de app store de enige store waar je je apps kan kopen? Verlaagt apparaten met IOS erop RSI? Hoe lang duurt het om een update uit te voeren zoals 5.0.1.? Wat is het grootste verschil tussen IOS en Androis? is de Ipad tegenwoordig sneller dan een PC van 10 jaar geleden? in welk programmeertaal is IOS geschreven? Zal IOS uiteindelijk de nieuwe Leopard worden? Is een update van hardware mogelijk? Hoe snel internet is er mogelijk op de IOS apparaten? Zijn er nog plannen voor IOS op de PC? Worden de tablets in het algemeen de nieuwe pc en tv? Hoe lang duurt het om een hele simpele app zoals video's enz. op de IOS te maken en te zetten? Waar worden applications mee gemaakt voor IOS? Hoe lang hebben jullie erover gedaan om IOS te schrijfen? Wat was de beste update IOS 5 met siri of IOS 4.0 vanwege de keuze van verschillende talen? harstikke bedankt Laatst gewijzigd door geoffrey86; 02-12-11 om 15:05. Reden: vreemde html tekens ertussen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit lijkt me eerder een vragenlijst voor een schoolproject dan uit eigen interesse ...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dit is inderdaad een schoolproject maar ik wil wel graag die antwoorden weten dus alsjeblieft
want ik vind IOS heel intressant |
|
||||
|
||||
Ga eens google-en dan vind je veel antwoorden op je eigen vragen.
En ook op school leren ze je, denk eerst na voor je vragen stelt. Succes. |
|
|||
|
|||
Als ik het zo lees, zijn dit vragen die voor Apple zijn bedoeld. Je zou kunnen proberen met de marketing afdeling te bellen.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De meeste vragen kan ik geen antwoord op geven en van de andere vragen lag ik in een deuk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Paar vragen | RoyalMess | Archief | 1 | 15-06-09 17:53 |
paar vragen | Iknietsnap | iPhone algemeen | 2 | 27-02-08 15:20 |
|
|