paar vragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een 1.1.2 OTB iPhone uit de VS, jailbreak, geactiveerd en wel. Alles is helemaal naar wens, en ik mag toch wel gerust zeggen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
paar vragen
ik heb een 1.1.2 OTB iPhone uit de VS, jailbreak, geactiveerd en wel. Alles is helemaal naar wens, en ik mag toch wel gerust zeggen dat dat allemaal komt door deze site Ik mag ook wel zeggen dat ik van geluk kan spreken als ik sommige problemen hier lees, dat alles wat ik installeer of probeer het in 1 keer doet! *Afkloppen*
Toch heb ik een paar vraagjes waar ik niet uitkom: - Nummerweergave (dus NIET nummerherkenning).. Is er al iets beschikbaar dat 062-xxxxxx veranderd in 06-xxxxxxx? - Ipod uitzetten: Als ik niet meer wil luisteren naar muziek, dan houd ik de home knop ingedrukt en stopt de muziek. Maar in het scherm "slide to unlock" blijft bovenin het nummer staan waar ik naar luisterde. Hieruit concludeer ik dat de iPod in pauze modus is, klopt dat? Kan ik hem niet helemaal uitschakelen? - Ik heb dus een 1.1.2, en ik vroeg me af of ik nou zonder problemen kan updaten naar 1.1.3 zonder dat ik alles kwijtraak? Alvast bedankt voor de moeite |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij worden de vragen 1 en 3 al zeker uitgebreid op het forum besproken. Vraag 2 niet, maar je kan toch ook even de pauzeknop indrukken om de muziek te stoppen?
Het indrukken van de homeknop lijkt me een beetje rigoreus. Dat doe ik namelijk ook als een programme niet reageert.
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Paar vragen | RoyalMess | Archief | 1 | 15-06-09 17:53 |
een paar vragen | help | Archief | 2 | 09-07-08 12:54 |
Paar vragen, | PauluS87 | Koopinformatie Nederland | 2 | 25-03-08 12:11 |
Paar vragen over de iphone | roy6644 | iPhone algemeen | 2 | 27-11-07 11:41 |