In-App Purchase/Aankoop Ontwikkelen

In-App Purchase/Aankoop Ontwikkelen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ontwikkelaars, Ik heb nu al een aantal maanden kennis in het programmeren. Ik wil nu een stap verder binnen mijn app, ik wil daaraan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 December 2011, 15:50
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 March 2008
Berichten: 95
Standaard In-App Purchase/Aankoop Ontwikkelen

Beste Ontwikkelaars,

Ik heb nu al een aantal maanden kennis in het programmeren. Ik wil nu een stap verder binnen mijn app, ik wil daaraan een optie toevoegen "In-App Purchase".

Ik heb een boek in mijn bezit, Apress The Business of iPhone iPad App Development, Second Edition. Ik heb van hieruit gewerkt tot een resultaat.

Ik heb de voorbereidingen getroffen om een extra appID te maken en een provisioning profile. Vervolgens heb ik managing inapp purchase via itc een onderdeel aangemaakt.

Waar ik nu een soort van tegen aan loop is;
Tijdens het testen met de Simulator, zie ik keurig het onderdeel wat mijn in-app aankopen is. Ik kan ook hier op klikken, dus functioneel lijkt alles in orde.
Tijdens het testen op mijn iphone krijg ik dit niet te zien.

Ik vraag mij af waarom hier een verschil in zit. Wat kan dit betekenen? Iemand hier ervaring mee?

Wel heb ik een test account aangemaakt, ik heb mij ook uitgelogd op de iphone (appleid).

Het is mijn eerste poging om dit toe te passen op mijn app, dus ik heb weinig ervaring hier in. Wel kan ik overweg met code.


Graag zie ik jullie reacties,
__________________
---- Med. iOS Developer ----
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18 December 2011, 23:44
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 March 2008
Berichten: 95
Standaard

Ik heb mijn idee een soort van meer uitgewerkt en verdiept in de mogelijkheden en aanroepen voor een In-App Purchase functie.

Wat ik in gedachte heb:
Een button aanmaken met een optie om geluiden af te spelen. Bovenop de button een ander button aanmaken met een In-App Purchase functie. Zodra er een onderdeel gekocht is en de procedure is succesvol doorlopen, wordt de button van het In-App Purchase functie verborgen. De ander button komt naar 'voren' en de gebruiker kan er gebruik van maken.

Dit is mijn scenario, maar ik weet niet of dit kan?

Kan iemand mij hierbij helpen?

Ik ben ook nieuwsgierig hoe andere ontwikkelaars dit hebben aangepakt.

Groet,

Laatst gewijzigd door gobelz; 22 December 2011 om 00:51.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tomtom: In-app purchase TrafficHD en thuisdeling iTunes gustavson iPhone Navigatie 0 22 September 2010 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.