iOS 6 YouTube.app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik dacht gisteren toch even ergens voorbij te zien komen dat de YouTube app in iOS 6 een kleine UI upgrade heeft gekregen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 6 YouTube.app
Hallo,
Ik dacht gisteren toch even ergens voorbij te zien komen dat de YouTube app in iOS 6 een kleine UI upgrade heeft gekregen. Ik heb zelf helaas (nog) geen developer account, dus stel de vraag hier.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zo op het eerste gezicht zie ik niets nieuws.
|
||||
|
||||
UI is licht aangepast.
|
|
|||
|
|||
Dankjulliewel voor de reacties.
Ik ben een paar video's terug gaan kijken en de enigste UI aanpassing is de statusbar, al past deze zich automatisch aan iedere app aan in iOS 6... |
|
||||
|
||||
En de plaatjes in dit artikel dan?
‘iOS 6 krijgt aparte app voor podcasts’ - iPhoneclub.nl Ziet er behoorlijk anders uit dan ik bij iOS 5.1.1 zie.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit deel van het forum is bedoeld voor het discussiëren over het ontwikkelen van iOS software.
Ervaringen met het gebruik van iOS 6 beta's a.u.b. bundelen in dit verzameltopic. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Youtube app inloggen | scoop1 | iPhone Apps | 0 | 01-06-12 14:30 |
Probleem YouTube app | Jan Engels | iPad algemeen | 2 | 06-02-12 18:41 |
youtube app | seiko2 | iPad algemeen | 10 | 13-12-11 00:53 |
Youtube app probleem. | iMafia75 | iPhone Apps | 1 | 07-07-11 23:24 |
HMTL5 Beta Youtube op iPhone iOS 4. | Hionimi | iPhone Apps | 3 | 01-08-10 14:09 |
|
|