Youtube app inloggen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik youtube.com ga en wil inloggen, gaat dan gwn met me GooGle account inlOggen en ik ben binnen.... Maar waarom kan ik niet met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Youtube app inloggen
Als ik youtube.com ga en wil inloggen, gaat dan gwn met me GooGle account inlOggen en ik ben binnen....
Maar waarom kan ik niet met me google account op de youtube app inloggen?! Gebruikersnaam en Wachtwoord komen niet overeen... Maar exacte gegevens gebruik ik op youtube.com en kom wel binnen.. Word gek :S Iemand help!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook app inloggen werkt niet meer | MiDe74 | iPhone Apps | 7 | 24-02-14 15:37 |
Video: YouTube: kan niet inloggen, identiteit niet geaccepteerd | hopla | Muziek, foto & video | 21 | 03-06-12 20:55 |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
Inloggen APP Store | vdservices | iPhone Apps | 0 | 01-05-11 08:00 |
kan niet meer op youtube app inloggen | bababakkus | iPad algemeen | 2 | 12-08-10 23:22 |
|
|