Inloggen APP Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan met met Itunes account gewoon inloggen bij Itunes maar bij de App Store krijg ik de melding : Geen GUID beschikbaar, ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inloggen APP Store
Ik kan met met Itunes account gewoon inloggen bij Itunes maar bij de App Store krijg ik de melding : Geen GUID beschikbaar, ik heb hierover al veel correspondentie gehad met Apple met zij kunnen mij ook niet helpen, ik voorheen gewoon inloggen maar na een crash met mijn HDD, waarna er een nieuwe is ingezet heb ik dit probleem ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
kan niet inloggen bij Itunes Store | lunasol | iPhone Apps | 2 | 20-01-11 18:33 |
Kan niet meer inloggen App store | jojophone | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 12:32 |
iphone app store steeds opnieuw inloggen | Mr.nilson | iPhone Apps | 10 | 01-11-09 15:22 |
inloggen op je iPhone met een andere iTunes-store account | V.idunho | Archief | 2 | 27-11-08 20:44 |
|
|