De Lijn Mobile - Voor alle gebruikers van "De Lijn" (BE) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede iPhone gekken! Omdat ik zelf dikwijls de lijn gebruik om mezelf van A naar B te transporteren, en omdat het werken met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De Lijn Mobile - Voor alle gebruikers van "De Lijn" (BE)
Beste mede iPhone gekken!
Omdat ik zelf dikwijls de lijn gebruik om mezelf van A naar B te transporteren, en omdat het werken met de routeplanner op http://www.delijn.be met de iPhone een ramp is had ik besloten zelf een webapp te maken. Het is in ieder geval veel gebruiksvriendelijker voor iPhone gebruikers! Op dit moment verkrijg je het resultaat nog wel op de site van delijn, als ik tijd heb ga ik me engageren om dit volledig op mijn website te laten verschijnen. De routeplanner kan je terugvinden op: delijnmobile.tk Wanneer je er een webapp van maakt krijg je overigens een mooi icoontje! *Surfen met je iPhone levert een andere pagina op dan surfen met je PC Véél success ermee en laat me zeker weten of je er wat aan hebt Laatst gewijzigd door tripkip; 19-10-09 om 11:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Site blijft maar laden om daarna op een witte pagina uit te komen ...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Idd, het werkt.
|
|
||||
|
||||
Schitterend man !!
Echt iets wat ik nodig heb als dagelijks gebruiker van De Lijn !!
|
|||
|
|||
enorm bedankt ^^ zou je er niet een gewone app van kunnen maken in samenwerking met de lijn zelf?
|
|
|||
|
|||
site is dood?
|
|
|||
|
|||
Not Found
The requested URL /dlm was not found on this server. |
|
|||
|
|||
m.mivb.be
en m.realtime.be en m.mnbs.be ook nederlandse als ns.nl en 9292.nl zijn al wel beschikbaar ik heb ze allemaal bijeengebracht op Vervoer.MdotSites.net Laatst gewijzigd door mdotsites; 21-11-10 om 22:09. |
|
|||
|
|||
En je kan er ook de officiële MIVB-applicatie bijvoegen die sinds gisteren in de App-store gratis te verkrijgen is. Werkt erg goed !
|
|
|||
|
|||
Hoe maak je zo'n app?
|
|
||||
|
||||
We betalen al die belastingen voor De Lijn en ze kunnen nog niet eens een deftige iphone app maken
|
|
|||
|
|||
Ja, OK Scooter, ik vind ook dat die er snel moet komen. Bij de MIVB (Brussel) komen deze dagen echter reacties binnen in de stijl van :'Dat ze ons belastingsgeld nu maar gebruiken om de trams op tijd te laten rijden in plaats van het te verspillen aan dat soort programmaatjes'.
Het is moeilijk om voor iedereen goed te doen hè! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
de lijn, delijn, iphone, openbaar vervoer, webapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone woordenboek maakt van "the" -> "THE" | Jewcookie | Archief | 1 | 11-05-11 16:21 |
iPhone 1e gen.: Problemen na "Wis alle inhoud en instellingen" | MartinZ | Unlock | 12 | 10-10-09 07:48 |
Zakelijke gebruikers: is iPhone een goede "trusted" system? | DutchVince | iPhone algemeen | 5 | 20-10-08 17:45 |
Alle ruimte bezet door "Andere" | Jroen_w | Unlock [archief] | 3 | 14-04-08 23:58 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|