Webtastic 1.1 (iOS-WebApp) discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nu al een tijdje bezig met het creëren van PSP, PSVITA, iOS & PC apps. En 1 project daarvan is Webtastic. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Webtastic 1.1 (iOS-WebApp)
Hallo allemaal,
Ik ben nu al een tijdje bezig met het creëren van PSP, PSVITA, iOS & PC apps. En 1 project daarvan is Webtastic. Webtastic is een app dat het beste site voor jouw toestel laat zien op internet. Hoe moet je "Webtastic" installeren: Zoals de vele webapps, moet je "Webtastic" op dezelfde manier installeren... 1) Ga naar de site op je iOS toestel (Webtastic For iOS) 2) Klik op de + icoon in safari, en aan beginscherm toevoegen. 3) Je drukt op de "Webtastic" icoontje en klaar is kees! ---------------------------------------------------------------------------------------- Dit is mijn eerste webapp does suggesties zijn van harte welkom. voor de PSP versie: http://webtastic.googlecode.com/file...stic%201.0.rar Laatst gewijzigd door FouadtjuhMaster; 21-08-12 om 01:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is het niet gewoon een website met links naar andere websites?? of mis ik iets? oh en ik zou ff een spellingscontrole over je tekst halen. Er zitten wat foutjes in.
|
||||
|
||||
Ja, dat Klopt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Webapp | Martijnvl90 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 06-01-12 22:29 |
Een webapp | shaquillewebgate | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 08-03-11 16:45 |
WebApp of iOS app? | mavje | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 09-06-10 12:37 |
Webapp's in Categories v2.23 | Raimond | Jailbreak apps en thema's | 5 | 20-03-09 23:31 |
|
|