online App gemaakt wat nu discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op een website van ibuidapp.com een app gemaakt. Echter heb ik niet de mogelijkheid om deze online te krijgen in de app store. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
online App gemaakt wat nu
Ik heb op een website van ibuidapp.com een app gemaakt. Echter heb ik niet de mogelijkheid om deze online te krijgen in de app store.
ik heb met aangemeld als developer maar nu? via de website van ibuild krijg ik dit Your CSR is successfully generated! Please Upload Certificate Signing Request to Your developer account Click here to "Request a Certificate" within the Apple Developer Provisioning Portal. Deze laatste lukt me niet is er iemand die weet wat ik verkeerd doe. Is het mogelijk om via een andere developer een app te plaatsen? als er vragen zijn hoor ik het graag groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens je profiel werk je onder Windows.
Heb je wel de noodzakelijke Mac voor iOS ontwikkeling?
|
|||
|
|||
Nee Windows machine kan ik dus helemaal niks doen nu?
|
|
||||
|
||||
Om een app in de Appstore te krijgen, heb je osx nodig.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App gemaakt met Appdesigner, nu naar de appstore? | Fokajo | Ontwikkelen voor iOS | 19 | 20-03-12 17:01 |
foutje gemaakt in winSCP, Youtube App weg.. | S a n d e R | Unlock [archief] | 5 | 03-02-08 19:00 |
|
|