Beta testers simpele foto app. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een klein simpel appje ontwikkeld die je elke dag een foto van jezelf laat maken, zodat je kan zien hoe je verandert door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beta testers simpele foto app.
Ik heb een klein simpel appje ontwikkeld die je elke dag een foto van jezelf laat maken, zodat je kan zien hoe je verandert door de tijd. Je ziet bijvoorbeeld je haar groeien/uitvallen of verkleuren, jezelf slanker/dikker worden.
Het is dus een hele simpele app, maar ik zou het toch fijn vinden als wat mensen hem willen testen en wat feedback willen achterlaten. Registreren kan hier: http://tflig.ht/10xXHX4
Het grootste voetbalforum van Nederland Laatst gewijzigd door Nikooos; 21-01-13 om 14:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als het goed is heb jij inmiddels al een mail waarmee je kan installeren.
Niet teveel van verwachten, want hij doet echt maar 1 ding |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg de melding te zien "No mugs yet" waarbij het Activiteitscirkeltje blijft draaien. Ik kan daarmee geen foto's toevoegen of iets doen, hij ligt hier nu toch al 5 minuutjes te draaien |
|
||||
|
||||
Citaat:
Meteen ff fixen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2013 om 15:26 ---------- Nieuwe update |
|
|||
|
|||
Nu crashed hij helemaal! Ik kon dus een foto nemen, vervolgens ging ik naar de view waar ik hem opnieuw kon nemen en waar ik denk dat een voorbeeld moet komen, maar dat stond er niet, het was gewoon een grijs vakje. Daarna heb ik dan maar op het opslagen gedrukt. Komt er een melding "Uploading" en vervolgens crashed hij en wilt niet meer opstarten.
|
|
||||
|
||||
Hmm. dat probleem heb ik helemaal niet..
Ik kom er nog even bij je op terug. |
|
|||
|
|||
Hehe, dat is helemaal normaal! Heb ik ook altijd voor zo'n dingen Maar dan moet ik eventjes doen alsof het voor de eerste keer is dat je je app gaat gebruiken, en kom ik ook altijd wel problemen tegen ..
|
|
||||
|
||||
Probleempjes gevonden. Blijkbaar een functie die op mijn iPhone 5 wel goed gaat met 6.1 en op een iPhone 4 met iOS 5.1.1 niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als er meerdere mugs zijn, gaat hij ze inderdaad automatisch afspelen. Zou je dat liever niet hebben en dat hij alleen de laatste foto laat zien?
Ik zal eens kijken hoe het precies zit met dat resizen. Even een iPhone 4 bij iemand in beslag nemen Thanks voor het testen in ieder geval. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan het tussen de instellingen anders zetten, voor mensen die dat wel willen? |
|
||||
|
||||
Inderdaad een goeie optie.
Sowieso wil ik in de toekomst nog iets verzinnen wat je kan helpen dat je op elke foto op dezelfde plaats zit/staat. Misschien iets met hulplijnen, hulppunten of misschien de laatste foto als overlay. |
|
|||
|
|||
Laatst foto als overlay zou ik verkiezen, is denk ik ook het makkelijkste om zo te kijken of jet goed staat etc. Misschien ook ergens neerzetten hoeveel foto's je al getrokken hebt of zo ?
|
|
|||
|
|||
Gebruik de Face detection api, en centreer op het gezicht
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar zal ik ook eens naar kijken ja. |
|
|||
|
|||
Heb me aangemeld maar krijg geen app geinstalleerd.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb me ook maar even aangemeld
|
|
|||
|
|||
Wat ik me afvraag, worden de foto's ergens geupload op een server van jou, of blijven ze lokaal op de iPhone staan ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beta testers gezocht gloednieuwe iPad app | dreamixstudio | iPad Apps | 2 | 24-03-11 12:08 |
Beta-testers iPhone app gevraagd | fabie1 | iPhone Apps | 7 | 29-08-10 17:51 |
Beta testers gezocht nieuwe iPhone app | leppam | iPhone Apps | 0 | 29-06-10 23:51 |
|
|