PhoneGap geeft error in XCode discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanwege mijn gebrekkige kennis van XCode ben ik een App aan het maken via Phonegap. Alles leek goed te werken tot ik hem op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PhoneGap geeft error in XCode
Vanwege mijn gebrekkige kennis van XCode ben ik een App aan het maken via Phonegap. Alles leek goed te werken tot ik hem op mijn telefoon wil krijgen om te testen, bij het opstarten van de app krijg ik de volgende error in XCode:
Weet iemand wat dit probleem is, en vooral; hoe dit op te lossen/waar het probleem te vinden is? Na uren zoeken kom ik er niet uit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zo te zien wordt er een url gegeven waarin staat hoe je het moet oplossen.
Er is een boolean in een string veranderd en dat is inderdaad precies waarom hij crasht.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes geeft constant error | Justinke | iTunes | 0 | 01-03-12 21:08 |
iPhone 4 geeft 2001/2006 error | tehthijs | iPhone algemeen | 4 | 06-10-11 13:59 |
upgraden naar 4.1 geeft 1004 error | blaugrana | iPhone algemeen | 14 | 17-10-10 23:23 |
Toevoegen framework in XCode 3.2 (SL) geeft fouten | Malork | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 06-09-09 20:49 |
phonegap | livio | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 12-08-08 01:26 |
|
|