Voorzieningenprofiel verloopt, wat nu? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorig jaar heb ik een magazine app in de appstore geplaatst. Tijdens het distributieproces is het provisieprofiel aan mijn iPadID gekoppeld. Ik heb mijn developers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorzieningenprofiel verloopt, wat nu?
Vorig jaar heb ik een magazine app in de appstore geplaatst. Tijdens het distributieproces is het provisieprofiel aan mijn iPadID gekoppeld. Ik heb mijn developers contract verlengd maar mijn ipad geeft nog steeds melding van het verlopen van het (voorzieningen)profiel. Ik wil graag dat de app in de appstore blijft staan, heeft het profiel daar effect op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De melding van het verlopen van het provisioning profile is een melding van de AdHoc versie van jouw app.
De Appstore versie zal deze melding nooit geven. |
|
|||
|
|||
Ha TUX2K, dank voor het ontzorgen. Blijft de app ten alle tijde in de app store staan zolang ik het developers contract verleng?
|
|
|||
|
|||
Ja je app blijft in de store staan zolang je betaald.
|
|
|||
|
|||
ok dank voor je info. Wat heb jij naar de app store gebracht?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprekken aannemen verloopt moeizaam | Stephan0501 | iPhone algemeen | 11 | 09-10-14 11:53 |
Wat te doen? Profiel Raboenterprise verloopt over 2 dagen | jsmullie | iPhone algemeen | 9 | 21-11-11 20:08 |
update verloopt niet soepel | Djorkaeff | Archief | 2 | 30-05-11 22:50 |
iPhone 3GS voordat abonnement verloopt | MaartenL | Archief | 1 | 10-02-10 18:08 |
MobileMe verloopt binnenkort; inhoud agenda kwijt? | lisette_vandermeij | iPhone Apps | 2 | 03-11-08 09:21 |
|
|