App afgekeurd discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week een simpele App (gratis) aan Apple ter review aangeboden. Vandaag kreeg ik het review commentaar: Afgekeurd: Citaat: We began the review ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App afgekeurd
Ik heb vorige week een simpele App (gratis) aan Apple ter review aangeboden. Vandaag kreeg ik het review commentaar: Afgekeurd:
Citaat:
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar snappen ze niet hoe ze je app moeten gebruiken. Dus zit er niks anders op dan een video te maken en te uploaden.
|
|
|||
|
|||
Ik begin het te begrijpen. De App gebruikt een UILocalNotification, en die werkt niet op een simulator. Niet alle reviewers hebben een echt iOS Apparaat voorhanden. Vandaar.
Nou, dan gaan we maar eens effe een video'tje maken. EDIT: Een UILocalNotification werkt WEL in de simulator! Laatst gewijzigd door wubbe; 29-03-13 om 15:25. Reden: Onzin. Het werkt wel! |
|
|||
|
|||
Push Notification die werken niet op de simulator.
UILocalNotification werken wel op de Simulator, bij wel in ieder geval en ik kan je verstellen dat alle reviewers een echt iOS device gebruiken. De simulator kan namelijk helemaal geen iOS app draaien die zijn gebouwd voor de device . Want de simulator is i386 en je device aan ARM. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goedgekeurd
Ik heb in het review commentaar aangegeven dat er geen externe apparaten nodig zijn en dat de App heel simpel is, en daarna de App opnieuw aangeboden.
Wat denk je? Goedgekeurd Laatst gewijzigd door XIII; 29-03-13 om 22:49. Reden: Apps aankondigen mag maar op 1 plek |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd.
Voor het aankondigen van je App hebben we 1 apart (langer) topic. Ik heb je link daarom hier verwijderd. Inhoudelijke info over de oplossing of het probleem is in dit topic wel welkom. Wat was er aan de hand en hoe heb je het opgelost?
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 30-03-13 om 12:50. |
|
|||
|
|||
Waarom nu wel goedgekeurd?
Citaat:
Citaat:
En toen ging het helemaal goed |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummerportering afgekeurd: T-Mobile zegt niets ! | absrnd | Odido (T-Mobile) | 3 | 20-10-09 21:09 |
iPhone opgestuurd voor reparatie: AFGEKEURD! | iKnidreeg | iPhone algemeen | 17 | 10-06-09 23:33 |
|
|