Nummerportering afgekeurd: T-Mobile zegt niets ! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) vandaag weer 45 minuten gewacht voordat ik eindelijk iemand aan de lijn krijg. ik belde ivm de aansluit kosten waar ook de korting niet doorberekend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
||||
|
||||
Nummerportering afgekeurd: T-Mobile zegt niets !
vandaag weer 45 minuten gewacht voordat ik eindelijk iemand aan de lijn krijg.
ik belde ivm de aansluit kosten waar ook de korting niet doorberekend was. ik vroeg ook maar even hoe het met mijn nummer portering stond die van Telfort moest komen...... "helpdesk" ..de datum van portering was afgekeurd door Telfort...... "ik" ...waarom heb ik daar niets van vernomen ?.. "helpdesk"...geen idee... "ik" en nu ? "helpdesk" opnieuw een aanvraag in dienen ! "ik" maar als ik niet gebeld had was er weken niets gebeurd ? "helpdesk"....stilte....u moet opnieuw een aanvraag indienen! lekker informatief , ik maar bij Telfort mijn nummer omgezet naar een prepaid, en die kan dan weer later pas (3 maanden opzegtermijn) worden overgezet...zucht. he..even mijn frustraties kwijt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Zelfde gezeik hier,
ik krijg een brief: nummer portering niet gelukt. Geen uitleg. Gebeld naar klanten service: 'Probeer het nog maar eens. Misschien werkt het dan.' Aargh, weer opnieuw een aanvraag indienen. Wat een ***** bedrijf ! |
#3
|
|||
|
|||
Dit heeft helemaal niets met tmobile te maken.
Telfort heeft de afgelopen weken storingen gehad met het aanvragen van nummerporteringen, waardoor deze onterecht worden afgewezen van hun kant. De enige mogelijkheid is idd het doen van een nieuwe aanvraag, hier zouden ze je wel mee moeten helpen. Overgens hoor je van een afgewezen nummerbehoud een brief te krijgen. Heb je die binnen een week na aanvraag nog niet in huis, onderneem dan actie. Mensen die hulp nodig hebben mogen (zoals altijd) pb'en. @tee Niet zo boos Laatst gewijzigd door Scoes; 20-10-09 om 20:20. |
#4
|
|||
|
|||
Hi Scoes,
Tuurlijk heeft het wel iets met Tmobile te maken. Naar hun heb ik dus een nummer porterings aanvraag opgestuurd (samen met kopie simkaart van 'oude' provider). Ik kreeg na 2 weken een brief dat het niet gelukt was - echter zonder enig uitleg. Gebeld naar hun service nummer en die konden mij ook niet verder helpen. Ze zei dat ik de aanvraag maar opnieuw moest doen. Denk je nog steeds dat ik tevreden ben? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone opgestuurd voor reparatie: AFGEKEURD! | iKnidreeg | iPhone algemeen | 17 | 10-06-09 23:33 |
Na nummerportering, nieuwe account aanmaken? | Yash100 | Odido (T-Mobile) | 0 | 12-08-08 19:14 |
|
|