xcode iOS TableView hulp discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben recent begonnen met programmeren in xcode op een Mac. Ik wil een app maken voor mijn school met de roosters erin. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS TableView Vraag (xCode)
Hallo,
Ik ben recent begonnen met programmeren in xcode op een Mac. Ik wil een app maken voor mijn school met de roosters erin. Mijn hoofdmenu bestaat uit 3 opties in de tableview weergave: 1. Leerlingen 2. Leraren 3. Lokalen Hoe kan ik er nu voor zorgen dat als ik op optie 2 klik dat hij dan automatisch een andere tableview weergeeft met alle leraren. De app moet ook zo werken dat als je op optie 1 klikt dat hij dan automatisch een andere tableview weergeeft met leerlingen. En natuurlijk ook voor optie 3. Met vriendelijke groet, Fire24 Laatst gewijzigd door fire24; 26-04-13 om 18:50. Reden: Duidelijkere titel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Googlen alsof je leven ervanaf hangt Het is allemaal niet zo moeilijk, en met een beetje gezond verstand en een paar zoekacties, allemaal op internet te vinden. Niet om je de grond in te boren, maar het antwoord op je vraag is niet in 2 regels in een antwoord te zetten, daarnaast als iemand het je precies vertelt, leer je er ook niks van.
|
|||
|
|||
Dankje voor je reactie!! Ik heb al wat rond gegoogled, maar ik ga nog wel verder kijken. I.v.g. erg bedankt voor je reactie!!!
|
|
|||
|
|||
Het enige wat je moet doen is de datasource ( NSArray / NSMutableArray ) die je gebruikt om de tableview te vullen, vullen met de gegevens die je wilt laten zien ( Leraren, leerlingen of lokalen ) en dan de tableview verversen [tableview reloadata]
|
|
|||
|
|||
Ben je al verder of heb je nog hulp nodig?
|
Labels |
tableview, xcode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp met xcode nodig.. | dylankieft | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 08-07-11 14:57 |
iOS firmware downloaden voor xcode | bluecola | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 05-04-11 14:49 |
TableView | Jelle Ages | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 15-11-08 19:45 |
|
|