hidden status bar ios 7/xcode 5 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, vandaag weer even apple developer program verlengd en alles. aan de slag gegaan met xcode 5 om de app te optimaliseren. Er is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hidden status bar ios 7/xcode 5
Hallo iedereen,
vandaag weer even apple developer program verlengd en alles. aan de slag gegaan met xcode 5 om de app te optimaliseren. Er is alleen een probleem: in mijn app is het de bedoeling dat de status bar (dat ding daar boven op het scherm) weg is, dus hidden is. Sinds ik Xcode 5 gebruik lukt dat niet meer. Kan dat niet meer sinds iOS 7 of is het iets in de beta van xcode 5. Ik heb gewoon Status bar is initally hidden gedaan in .plist. Bedankt Tom de Ruiter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bent er van op de hoogte dat je alleen op het officiële forum van Apple mag praten over iOS 7 en/of Xcode 5.
Deze zijn namelijk onder NDA uitgebracht. Er zullen daarom maar weinig mensen antwoord gaan geven op jouw vraag. |
|
|||
|
|||
Oh excuses
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon voor 'stil' status in status bar? | bvstrien | Jailbreak apps en thema's | 9 | 17-12-12 16:34 |
Status bar | sermedg | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-02-12 22:32 |
Transparent status bar | Floris. | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-04-11 19:00 |
Dataverbruik in status bar | dennis_rnb | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-03-11 20:55 |
Icoontje in status bar | stigy | iPhone algemeen | 5 | 25-05-08 22:04 |
|
|