Icoon voor 'stil' status in status bar? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi als ik mijn iphone op stil zet dmv de switch, krijg ik kort een speaker met een streep erdoor te zien in beeld. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icoon voor 'stil' status in status bar?
Hoi als ik mijn iphone op stil zet dmv de switch, krijg ik kort een speaker met een streep erdoor te zien in beeld. Ik zou echter graag in de status bar een standaard speakertje zien met een streep erdoor, zodat ik snel kan zien dat de iphone op stil staat.
Iemand enig idee of hier een app voor is? Heb het tot op heden nog niet kunnen vinden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoek deze ook voor op mijn iPhone. Alleen dan zonder lockinfo te installeren.
|
||||
|
||||
notifier in cydia.
|
|
|||
|
|||
Leuk tooltje, maar zover ik heb kunnen ervaren verschijnt er geen icoontje als ik de telefoon op stil zet....
|
|
|||
|
|||
Oeps, niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Het zit er wel in, maar is te vinden door rechts bovenin op het gereedschappenicoon te klikken....
BEDANKT!!!!! |
|
||||
|
||||
Graag gedaan!
|
|
|||
|
|||
Notifier bleek toch niet goed te werken helaas? Maar het is alsnog opgelost door 'opennotifier' te instaleren via cydia
|
|
|||
|
|||
Bestaat er nog steeds geen app voor dit probleem? Zou graag ook een icoon "stil" op mijn status bar hebben.
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook intellixscreen downloaden.
|
|
||||
|
||||
@pieter84
niet zonder jailbreak. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Transparent status bar | Floris. | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-04-11 19:00 |
Dataverbruik in status bar | dennis_rnb | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-03-11 20:55 |
Mail icons etc op status bar | Ozjifu | Archief | 3 | 26-12-09 00:46 |
eigen naam in status bar | Hoodstar | Archief | 2 | 12-08-09 21:28 |
Icoontje in status bar | stigy | iPhone algemeen | 5 | 25-05-08 22:04 |
|
|